جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عروسی بابک مرادی مهاجم سابق استقلال در یاسوج

تاریخ نشر :یکشنبه 14 مه 2023 اشتراک:
بابک مرادی تازه ترین ها از دنیای ورزش
بابک مرادی ستاره سابق استقلالی ها و وینگر حال حاضر باشگاه هوادار جشن عروسی مفصلی در زادگاهش یاسوج برگزار کرده و گفته می شود که در این مراسم سه‌ هزار نفر حضور داشته اند و دوستان فوتبالیس اش نیز بوده اند.

مراسم ازدواج ستاره سابق استقلالی ها در زادگاهش یاسوج برگزار شده و گفته می شود سه هزار نفر در آن مراسم حضور داشته اند. در ادامه جزئیات عروسی بابک مرادی را در پرشین وی مشاهده کنید.

عروسی بابک مرادی

وینگر این فصل هوادار که عملکرد خوبی با پیراهن این تیم داشته و اعتماد ساکت الهامی را جلب کرده، مراسم ازدواج خود را با حضور تعداد زیادی از اهالی شهر یاسوج برگزار کرد.

این بازیکن که پیراهن شماره ده تیم هوادار را بر تن دارد، در حالی پذیرای میهمانان خود بود که حدود سه‌هزار نفر از همشهریان او نیز در مجلس عروسی حضور یافتند تا این مراسم سروشکل جالب و عمومی به خود بگیرد.

همچنین قائم اسلامی‌خواه دوست صمیمی بابک مرادی و هافبک تیم مس رفسنجان نیز در این مراسم حضور داشت تا در آستانه هفته بیست و نهم لیگ برتر در عروسی دوست خود شرکت کرده باشد.

عروسی بابک مرادیبابک مرادی

مراسم باشکوه عروسی بابک مرادی

مرادی فصل گذشته پیراهن استقلال را بر تن داشت و این فصل به هوادار آمده و حالا امیدوار است در اولین بازی فوتبال خود بعد از مجردی، برابر فولاد بدرخشد. گفته می شود که این فوتبالیست جوان مجلس سه‌هزار نفری در یاسوج گرفته است.

بابک مرادی ۲۹ ساله است و این فصل حضور مستمری در هوادار داشته و با انجام ۲۶ بازی، رکورد حضور در ترکیب این تیم را دارد و باید دید که در حساس‌ترین بازی فصل برابر پرسپولیس در جام حذفی چه خواهد کرد.

عروسی بابک مرادی مهاجم سابق استقلال در یاسوجعروسی بابک مرادی در یاسوج

مراسم ازدواج وینگر هوادار

بابک مرادی در آستانه برگزاری بازی‌ های هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، جشن عروسی‌ اش را برگزار کرد. جشنی که با حضور جمعیت زیادی در شهر یاسوج برگزار شده و اغراق نیست اگر بگوییم تقریبا تمام اهالی یاسوج در این جشن حضور داشتند!

باید منتظر ماند و دید شماره ده تیم بنفش پایتخت در اولین بازی خود در دوران متاهلی مقابل فولاد چه عملکردی خواهد داشت. هوادار هم‌چنین یک بازی بسیار مهم در جام حذفی برابر پرسپولیس دارد و روی درخشش وینگرش جلوی شاگردان یحیی گل‌محمدی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

ورزش سه , فوتبالی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس