شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

مدل شدن ارلینگ هالند و قرارداد بزرگ ترمیناتور با دولچه و گابانا

تاریخ نشر :دوشنبه 15 مه 2023 اشتراک:
ارلینگ هالند تازه ترین ها از دنیای ورزش
ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی که اکنون یکی از فوتبالیست های مطرح دنیا می باشد به تازگی قراردادی ۲ میلیون پوندی با برندهای مشهور صنعت مد دولچه و گابانا برای پوشین لباس های عجیب امضا کرده است.

گفته می شود فوق ستاره دنیای فوتبال وارد عرصه مدلینگ شده و قراردادی دو میلیون دلاری با برندهای مطرح دنیا امضا کرده است. در ادامه مدل شدن ارلینگ هالند را در پرشین وی مشاهده کنید.

مدل شدن ارلینگ هالند

ارلینگ هالند یک قرارداد بزرگ با برند مشهور دولچه و گابانا بسته است که ارزش این قرارداد تا ۲ میلیون پوند گزارش شده است.

به گزارش نشریه «میل»، دولچه و گابانا اولین برند مدی است که ستاره منچسترسیتی را جذب کرده. از طرف دیگر، برند PrettyLittleThing نیز مشتاق امضای قراردادی بزرگ با هالند است.

این جوان ۲۲ ساله در ماه دسامبر به دیدار بنیانگذار PLT «عمر کمانی» در عمارت خود در دبی رفت، اما هنوز با این شرکت موافقت نکرده است. اما نشریه «میل» می‌ گوید دولچه و گابانا با هالند به توافق رسید.

ماشین گلزنی اتحاد عکس‌ هایی با لباس‌ های این برند لوکس در اینستاگرام پست کرد. پس از خبر قرارداد دولچه و گابانا، نشریه میل گفت: «او مرد لحظه‌ هاست.

مدل شدن ارلینگ هالندارلینگ هالند

مدل شدن ارلینگ هالند فوتبالیست مشهور

او بزرگ است و دولچه و گابانا اولین برندی بود که او را به چنگ آورد. این برای آنها بسیار مهم است. او لباس‌ های این برند را به چشم هوادارانش آورده و آن را برای جوانان جذاب کرده است.»

گفته می‌ شود هالند مجموعه‌ ای از خودروهای شگفت‌ انگیز از جمله یک رولز رویس ۳۰۰۰۰۰ پوندی دارد و مجموعه ساعت‌ هایش هم بی‌ نظیر و مثال‌ زدنی است.

او در زمین بازی هم آتش به پا کرده و تیمش یک قدم تا قهرمانی در لیگ برتر فاصله دارد. او در اولین فصل حضورش در این لیگ بزرگ ۵۲ مرتبه گلزنی کرده و رکورد شکسته است. گل‌ های او سیتی را به کسب سه‌ گانه تاریخی نزدیک کرده است.

افشاگری درباره سوپراستار فوتبال دنیا

اوله‌گنار سولشائر سرمربی پیشین منچستریونایتد برای اولین مرتبه فاش کرد که به باشگاه سابقش گفته است ارلینگ هالند را با تنها ۴ میلیون پوند بخرند.

مدل شدن ارلینگ هالندمدل شدن ارلینگ هالند

سولشائر که در زمان هدایت تیم مولده نروژ سرمربی ارلینگ هالند مهاجم ۵۱ گله منچسترسیتی بود؛ تیمی که ستاره نروژی پیش از حضور در ردبول سالزبورگ و دورتموند در آن توپ می‌زد.

اما هالند می‌توانست بازیکن منچستریونایتد باشد، اگر مسئولان این باشگاه به صحبت‌های مهاجم سابق‌شان سولشائر درست قبل از سال ۲۰۱۸ که خودش سرمربی شیاطین‌سرخ شد، گوش می‌کردند.

سولشائر در این باره گفت: «حدود ۶ ماه قبل از این که هدایت یونایتد را برعهده بگیرم با باشگاه تماس گرفتم و به آن‌ها گفتم من قبلاً با این مهاجم کار کرده‌ام، اما آن‌ها به حرف من گوش ندادند. من برای هالند ۴ میلیون پوند در نظر گرفتم اما او را نخریدند.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس