پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اشک‌ های تلخ بازیکنان پس از حذف از دلداری یانکی‌ ها تا چانه‌ زنی با داور

تاریخ نشر :چهارشنبه 30 نوامبر 2022 اشتراک:
بازیکنان ایران تازه ترین ها از دنیای ورزش
گریه های تلخ ملی پوشان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی سوژه رسانه ها شده و حتی تیم رقیب نیز به دلداری از آن ها پرداخته است.

فوتبالیست های ایرانی شب تلخی را در قطر تجربه کردند و از دور مسابقات حذف شدند. در ادامه تصاویری تلخ از گریه های بازیکنان ایران را در پرشین وی مشاهده کنید.

گریه های بازیکنان ایران

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با قبول شکست برابر آمریکا، از این مسابقات حذف شد.

چند بازیکن ایران از جمله رامین رضائیان، ابوالفضل جلالی، سعید عزت اللهی و احمد نورالله‌ی به دلیل ناراحتی اشک ریختند.

چند بازیکن و عضو کادر فنی تیم ملی هم سراغ «متئو لاهوس» داور مسابقه رفتند تا درباره صحنه جنجالی دقایق پایانی بازی که مشکوک به پنالتی بود صحبت کنند.

بازیکنان ایراناشک های تلخ بازیکنان ایران

شکست تیم ملی از یانکی ها

تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی مرحله گروهی مسابقات جام جهانی به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با نتیجه یک بر صفر برابر این تیم شکست خورد.

وقتی سوت پایان مسابقه از سوی آنتونیو متئو لاهوز دمیده شد بازیکنان ایران نای بلند شدن از زمین را نداشتند. کریم انصاری‌فرد، رامین رضاییان، مهدی طارمی اشک ناراحتی ریختند.

بازیکنان ایرانگریه های تلخ فوتبالیست ها

سایر بازیکنان نیز به سمت داور رفته و بابت تصمیمات او اعتراض کردند. بازیکنان آمریکا به سوی بازیکنان ایران آمده و آنها را از زمین بلند کرده و در آغوش گرفتند.

دلداری آمریکایی ها به بازیکنان ایران

خبرنگاران حاضر در جایگاه که اغلب آنها عرب زبان بودند از شکست ایران در بازی مقابل آمریکا ناراحت بودند، آنها اعتقاد داشتند ایران شایسته صعود به مرحله بعدی بودند.

علیرضا بیرانوندعلیرضا بیرانوند

مهدی طارمی در دقایق پایان بازی در محوطه جریمه آمریکا سرنگون شد. او که اعتقاد داشت بر روی وی خطای پنالتی صورت گرفته، پس از پایان مسابقه به سمت داور رفته و با او حرف‌ هایی زد که چندان دوستانه نبود.

در این بین، رامین رضاییان هم به مانند سایر ملی‌ پوشان کنترل احساساتش را از دست داد و برای دقایق بسیاری درون زمین مانده بود و به پهنای صورت اشک می‌ریخت به طوری که از سرمربی تا بازیکنان تیم ملی امریکا به او دلداری دادند.

بازیکنان ایراندلداری داور به فوتبالیست ها

خبر ورزشی , ایرنا

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس