یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

استایل ارلینگ هالند بچه غول و بهترین بازیکن سال در مراسم گلوب ساکر

تاریخ نشر :یکشنبه 21 ژانویه 2024 اشتراک:
ارلینگ هالند تازه ترین ها از دنیای ورزش
جایزه بهترین بازیکن سال در بخش مردان به ارلینگ هالند ستاره منچستر سیتی تعلق گرفت و در این مراسم کریستیانو رونالدو از او به عنوان بهرتین بازیکن دنیا نام برد و به او تبریک گفته و گفتنی است مراسم گلوب ساکر در دبی برگزار شده است.

بهترین بازیکن سال دنیا با تیپ خاص خود که این روزها به بچه غول مشهور شده مورد توجه رسانه های ورزشی دنیا قرار گرفته است. در ادامه تصاویری از استایل ارلینگ هالند را در پرشین وی مشاهده کنید.

استایل ارلینگ هالند

مراسم گلوب ساکر امشب لحظات بسیار جذابی داشت که تا مدت‌ها در ذهن هواداران فوتبال باقی می‌ماند. در این مراسم کریستیانو رونالدو به‌عنوان بهترین بازیکن خاورمیانه انتخاب شد و جوایز مارادونا یا همان بهترین گلزن سال و بهترین بازیکن سال از نظر هواداران را هم دریافت کرد.

اما شاید ماندگارترین لحظه فوق ستاره پرتغالی در این مراسم لحظاتی نبود که او به‌عنوان برنده این جوایز انتخاب شد، بلکه لحظه‌ای بود که قرار بود ارلینگ هالند به‌عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شود.

استایل ارلینگ هالنداستایل ارلینگ هالند

اشاره رونالدو به بچه غول

در آخرین قسمت از مراسم که زمان اهدای مهم‌ترین جایزه امشب بود، مجری پس از خواندن اسامی نامزدها قصد داشت برنده را معرفی کند. در این لحظه دوربین رونالدو و هالند را نشان می‌ داد که رونالدو داشت به هالند اشاره می‌کرد و می‌گفت: «او مستحق جایزه است.» در نهایت ثانیه‌هایی بعد نام هالند خوانده شده و رونالدو از اولین نفراتی بود که ستاره نروژی سیتی را تشویق کرد.

کریس رونالدو در هنگام صحبت‌هایش نیز از منچستر سیتی به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ این فصل نام برد و هالند را یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان دانست.

استایل ارلینگ هالندکریستیانو رونالدو و ارلینگ هالند

استایل ارلینگ هالند ستاره منچستر سیتی

ستاره‌های فوتبال با بهترین لباس‌های خود و با همراهی همسران‌شان در مراسم گلوب ساکر دبی شرکت کردند.

ستاره‌های زیادی در این مراسم حضور یافتند و اغلب بازیکنان منچسترسیتی نیز دیده شدند، از جمله ارلینگ هالند که کت و شلوار آبی و پاپیون پوشیده بود. کوین دی‌بروینه، کایل واکر، برناردو سیلوا، روبن دیاس، ماتئوس نونس، ژرمی دوکو، اسکار باب، فیل فودن و ریکو لوئیس نیز به او پیوستند. پپ گواردیولا مربی قهرمان سه‌گانه نیز با لباسی شیک در مراسم حضور یافت تا جایزه بهترین مربی را دریافت کند.

کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد، به همراه همسرش آنا ماریانا در مراسم شرکت کرد و جایزه دستاورد دوران حرفه‌ای یک بازیکن را دریافت کرد. جان تری، اسطوره چلسی نیز به همراه تونی، یار دوران کودکی خود، برای این مراسم در دبی حضور یافت و جایزه دستاورد دوران حرفه‌ای یک بازیکن را دریافت کرد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس