یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رونمایی رونالدو از لباس گوچی و ماشین جدیدش فراری پورسانگ آبی

تاریخ نشر :شنبه 20 ژانویه 2024 اشتراک:
کریستیانو رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریستیانو رونالدو به تازگی فراری پورسانگ آبی خریداری کرده و تصاویری از خود با لباسی از برند گوجی در کنار فراری اش منتشر کرده است و این ماشین لوکس زیبا گران‌ ترین خودروی کلکسیون وی محسوب نمی شود و او خودرو های لوکس دیگری دارد.

فوق ستاره النصر عربستان تصاویری از خود با استایلی زیبا از برند گوچی در صحفه شخصی اش در کنار فراری جدیدش منتشر کرده است. در ادامه تصاویری از لباس کریستیانو رونالدو را در پرشین وی مشاهده کنید.

لباس کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در حالی که لباس کامل گوچی به تن داشت، در کنار فراری ۴۰۰ هزار پوندی‌اش ایستاد و عکس گرفت.

فوق ستاره  پرتغالی یک خودروی جدید به کلکسیون خودروهای خود اضافه کرده است؛ فراری پورسانگ آبی. در کنار تصویری از ستاره النصر در اینستاگرام که فرزند خود را در آغوش گرفته، می‌توان او را دید که با گرمکن گوچی در کنار این خودروی زیبا ایستاده است.

فراری جدید رونالدو گران‌ترین خودروی کلکسیون او نیست. این عنوان به بوگاتی چنتودیچی می‌رسد که ارزش آن ۸.۵ میلیون پوند (۱۰.۸ میلیون دلار) است.

او مدل‌های مختلفی از سوپراسپورت‌ها را در گاراژ خود دارد، از جمله یک بوگاتی ویرون ۱.۵ میلیون پوندی، یک مرسدس بنز S۶۵ AMG، یک مک‌لارن MP۴-۱۲C و یک لامبورگینی اونتادور و بسیاری دیگر.

رونالدو می‌تواند چند روزی را با فراری جدید خود در عربستان سعودی سپری کند تا بازی‌هایش با النصر شروع شود. باشگاه ریاض در دیداری دوستانه در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) به مصاف شانگهای شنهوا می‌رود و چهار روز بعد با ژجیانگ بازی می‌کند. تیم او در اول فوریه (۱۲ بهمن) در یک بازی دوستانه دیگر به مصاف اینترمیامی و لیونل مسی خواهد رفت.

لباس کریستیانو رونالدولباس کریستیانو رونالدو

صحبت های ستاره پرتغالی درباره فوتبالش

کریستیانو رونالدو که انتظار می‌رود جایزه گلوب ساکر به عنوان ‏بهترین بازیکن دنیا امشب به او تعلق بگیرد از لحظاتی پیش در محل برگزاری این مراسم ‏حاضر شد.‏

وی پیش از شروع مراسم اهدای جوایز در یک مصاحبه با برگزارکنندگان گلوب ساکر اواردز ‏شرکت کرد و درباره سالی که بر او گذشت توضیح داد. ‏عجیب‌ترین جمله‌ای که رونالدو به زبان آورد درباره این سوال بود که ستاره بزرگ پرتغالی چه زمانی کفش‌ها را خواهد آویخت و با فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

رونالدو در ۳۹ سالگی نه تنها نشانی از خستگی در ساق‌هایش نشان نمی‌دهد بلکه به نظر می‌رسد در النصر احیا شده است. او گفت هر زمان که احساس کند وقتش رسیده یک لحظه هم در خداحافظی تردید نمی‌ کند ولی زمان این خداحافظی را ۱۰ سال دیگر می‌داند. به نظر می‌رسد رونالدو قصد دارد تا پنجاه سالگی به فوتبال بازی کردن در سطح بالا ادامه بدهد.

لباس کریستیانو رونالدوخودرو جدید رونالدو

لباس کریستیانو رونالدو در کنار خودرو جدیدش

کریستیانو رونالدو در حالی که لباس کامل گوچی به تن داشت، در کنار فراری ۴۰۰ هزار پوندی‌اش ایستاد و عکس گرفت.

رونالدو در مراسم امشب گلوب ساکر جوایز بهترین بازیکن خاورمیانه، مارادونا (بهترین گلزن سال) و بهترین بازیکن سال از نگاه هواداران را دریافت کرد.

او در هنگام صحبت‌هایش پس از دریافت این جوایز از کیفیت بالای لیگ عربستان گفت و فوتبال این کشور بسیار پیشرفته، دشوار و رقابتی دانست.

رونالدو گفت: «لیگ عربستان یکی از بهترین لیگ‌های حال حاضر جهان است. تیم‌ های این لیگ کیفیت زیادی دارند و با اضافه شدن بازیکنان از اروپا باکیفیت‌تر هم می‌شوند. اگر نظر من را می‌ خواهید، فکر نمی‌کنم لیگ عربستان بدتر از لیگ فرانسه باشد.

خبر ورزرشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس