پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ازدواج ایلکای گوندوغان ستاره آلمانی منچستر سیتی با مدل ایتالیایی

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 19 مه 2022 اشتراک:
ایلکای گوندوغان تازه ترین ها از دنیای ورزش
بعد از شایعات زیاد درباره ایلکای گوندوغان ستاره آلمانی و اعلام کرده به زودی مراسم ازدواجش را در رم به خاطر نامزد ایتالیایی اش برگزار می‌ کند.

ستاره آلمانی منچستر سیتی در طی یک مراسم ساده با مدل زیبای ایتالیایی در رم عروسی کرده و تصاویری از این دو منتشر شده است. در ادامه عکس های از ازدواج ایلکای گوندوغان را در پرشین وی مشاهده کنید.

ازدواج ایلکای گوندوغان

ایلکای گوندوغان ستاره آلمانی منچسترسیتی در هفته‌ ای که گذشت با «سارا العرفاوی» مدل ایتالیایی ازدواج کرد.

این ملی‌پوش آلمانی روز یک‌شنبه به رم سفر کرد و دلیل سفرش بعد از انتشار عکس‌ ها مشخص شد. ایلکای و سارا ظاهراً ازدواج‌ شان را رسمی کرده‌اند و در آینده مراسمی با حضور خانواده و دوستان‌ شان برگزار خواهند کرد.

این دو در اینستاگرام نوشتند: «ما ازدواج کردیم. واقعاً خوشحال هستیم… نمی‌ توانیم برای جشن گرفتن با خانواده و دوستان‌مان صبر کنیم.»

همچنین سارا گفته که می‌ خواسته‌ اند این مسئله را خصوصی نگه دارند، ولی بعد از انتشار اخبار متفاوت و جعلی درباره زندگی شخصی وی و ازدواج ایلکای گوندوغان تصمیم گرفته‌ اند آن را اعلام کنند.

ازدواج ایلکای گوندوغانایلکای گوندوغان و همسرش

فروش ستاره آلمنانی منچسترسیتی

ایلکای گوندوغان تابستان امسال منچسترسیتی را ترک خواهد کرد. باشگاه قبلاً به هافبک میانی گفته بود که قرارداد او را تمدید نمی‌کند و به او آزادی عمل داده است تا به دنبال تیم جدیدی باشد. او اولین خرید دوران گواردیولا در منچسترسیتی بود.

این بازیکن ۳۰ ساله با ۱۷ گل در ۴۶ بازی در فصل قبل بهترین گلزن تیمش بود ولی با آمدن جک گریلیش او در نقش دفاعی‌تر بازی کرد.

منچسترسیتی اکنون به صراحت اعلام کرده است که قرارداد یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود را تمدید نخواهد کرد. اگرچه هنوز یک سال از قرارداد فعلی این بازیکن باقی مانده است، اما ایلکای گوندوغان به دنبال رفتن به تیم دیگری است. به گزارش دیلی میل، باشگاه تصمیم خود را در مورد این بازیکن گرفته است.

هیات مدیره سیتی آزادی عمل کامل را به بازیکن پیشین دورتموند داده است تا تصمیم خود را بگیرد. بنابراین، این بازیکن می‌تواند هر گزینه‌ای که در بازار به او ارائه می‌شود را بررسی کند.

ازدواج ایلکای گوندوغان با یک مدل

در این فصل، او یکی از اعضای اصلی تیم بوده و در ۳۷ بازی لیگ برتر حضور داشته و در ۲۰ بازی از آن‌ها از ابتدا در ترکیب تیمش بازی را شروع کرده است. او گلزن‌ترین آلمانی در تاریخ فوتبال انگلیس است و هم‌چنین با چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر بیش‌ترین افتخار را به نام ثبت کرده است.

گوندوغان اولین خرید «دوران گواردیولا» پس از ورودش به اتحاد در سال ۲۰۱۶ بود.

ازدواج ایلکای گوندوغانایلکای گوندوغان

هم‌چنین با توجه به خداحافظی تونی کروس از تیم ملی آلمان، هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان برای جام جهانی پیش رو حساب ویژه‌ ای روی او باز کرده است.

گفتنی است ایلکای گوندوغان در رم عروسی کرد و به زودی این ستاره آلمانی منچسترستیی مراسم ازدواجش را برگزار می‌ کند.

خبر ورزشی , ایسنا

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس