جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بچگی لیونل مسی ستاره پاری سن ژرمن در تیم آرژانتینی

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 04 آگوست 2022 اشتراک:
لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
لیونل مسی نابغه فوتبال که با ۷ توپ طلا پرافتخارترین بازیکن جهان شناخته می شود در کودکی استعداد خود را در فوتبال کشف کرد و از همان دوران وارد باشگاه نیولز اولد بویز شد.

فوق ستاره فوتبال جهان فوتبال خود را در سرزمین مادری اش آغاز کرده و از همان دوران کودکی مشخص بوده که یک ستاره در فوتبال خواهد درخشید. در ادامه تصویری جالب از بچگی لیونل مسی را در پرشین وی مشاهده کنید.

بچگی لیونل مسی

لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن‌ژرمن دوران حرفه‌ای خود را از آرژانتین شروع کرده است و در واقع او کودکی خود را در آرژانتین گذرانده و سپس راهی بارسلونا در اسپانیا شده است.

ستاره آرژانتینی بین سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ یعنی به مدت ۵ سال در آکادمی تیم نیولز اولد بویز در فوتبال آرژانتین بود و بدین ترتیب در آن جا بود که استعداد او برای اولین بار دیده شد و مشخص شد که او یک کودک متفاوت است و بدین ترتیب استعدادیاب های بارسلونا او را راهی لاماسیا یعنی آکادمی بارسلونا کردند.

اولین قرارداد مسی با بارسا روی دستمال کاغذی نوشته شد و این اتفاق در آرژانتین افتاد و سپس در اسپانیا و در بارسا به طور رسمی با مسی قرارداد بسته شد.

بچگی لیونل مسی در آرژانتین

نیولز اولد بویز تیمی است که در روساریوی آرژانتین یعنی همان شهر زادگاه مسی واقع شده است و مسی فوتبال خود را در کودکی از آن جا شروع کرد. مسی در کودکی یک بیماری هم داشت و در رشد او اختلال ایجاد شده بود که با همکاری باشگاه بارسلونا این مشکل او نیز برطرف شد و او درمان شد.

مسی در سال ۲۰۰۰ پس از ۵ سال حضور در تیم اولدبویز این تیم را ترک کرد و به لاماسیای بارسلونا پیوست و پس از آن در سال ۲۰۰۴ راهی تیم اصلی بارسلونا شد.

بچگی لیونل مسیبچگی لیونل مسی در تیمی آرژانتینی

روز تاریخی دو فوق ستاره فوتبال جهان

روز ۳ آگست در زندگی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی روزی تاریخی و فراموش‌نشدنی است.

۱۴ سال قبل در چنین روزی، لیونل مسی پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا را در اختیار گرفت و جانشین رونالدینیو شد. هم‌چنین ۱۰ سال قبل در چنین روزی، کریستیانو رونالدو پیراهن شماره ۷ رئال مادرید را در اختیار گرفت و جانشین رائول گونزالس شد.

این دو فوق‌ستاره با شماره‌های ۱۰ و ۷ سال‌ها در رئال مادرید و بارسلونا درخشیدند و تمامی رکوردهای دنیای فوتبال را به دست آوردند.

بچگی لیونل مسی ستاره پاری سن ژرمن در تیم آرژانتینیمسی و رونالدو

فوتبالی , خبر انلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس