جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رونمایی جالب از کیک جشن تولد کریم باقری با ۴۸ ساعت تاخیر

تاریخ نشر :چهارشنبه 23 فوریه 2022 اشتراک:
کیک تولد کریم باقری تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریم باقری ستاره سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با تصویری از جشن تولد لاکچری اش صحفه شخصی اش در اینستاگرام را بروزرسانی کرده است.

مربی محبوب فوتبال ایران که سالهاست آرام و بدونه حاشیه در پرسپولیس حضور دارد با انتشار تصویری از تولدش از همه دوستانی که به وی این روز خاص را تبریک گفته اند تشکر کرده است. در ادامه عکس های از کیک تولد کریم باقری را در پرشین وی مشاهده کنید.

کیک تولد کریم باقری

ستاره اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که فوتبالی ها خاطرات شیرین زیادی با او دارند دو روز پیش وارد ۴۹ سالگی شد.

مربی پرسپولیس که در این مقطع در تیم ملی هم شاهد حضورش هستیم متولد یکم اسفند است. در طول این چند روز شاهد تبریک های زیادی برای کریم بودیم و صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در پوستری نوستالژیک تولد باقری را تبریک گفت.

باقری بعد از ۴۸ ساعت، امروز با انتشار تصویری از خود در کنار کیک تولد ۴۹ سالگی اش نوشت: “تشکر می‌کنم از تمام کسانی که در روز تولد من به یادم بودند.”

گفتنی است که این سال از دوران زندگی باقری می تواند یک سال بسیار مهم برای او باشد. اگر باقری در جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد، پس از حسین فرکی به دومین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد که در قامت مربی هم حضور در جام جهانی را تجربه می‌ کند.

کیک تولد کریم باقریکیک تولد کریم باقری

مربی محبوب پرسپولیسی ها

باقری از آخرین روزهای لیگ چهاردهم به کادرفنی پرسپولیس ملحق شد و حالا با بیش از ۷ سال حضور مداوم در پرسپولیس، باسابقه‌ترین دستیار لیگ برتری در یک تیم محسوب می‌شود که این تعداد فصل را به صورت متوالی روی نیمکت سرخپوشان سپری کرده است.

وی در زمان خداحافظی از پرسپولیس، اعلام کرده بود که تمایلی به سرمربیگری ندارد و حتی پس از جدایی برانکو هم این پیشنهاد را رد کرد اما حالا در کنار اسکوچیچ و گل‌محمدی به عنوان دستیار حضور یافته و به نظر نقشی پررنگ در آرامش تیم و جو مثبت بین بازیکنان دارد.

کیک تولد کریم باقریکریم باقری

اگر کریم باقری در جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد، پس از حسین فرکی که در جام جهانی ۱۹۷۸ به عنوان بازیکن و در جام جهانی ۲۰۰۶ به عنوان مربی نقش آفرینی کرد، به دومین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد که در قامت مربی هم حضور در جام جهانی را تجربه می‌ کند.

کیک تولد کریم باقری مربی پرسپولیس

مربی پرسپولیس که در این مقطع در تیم ملی هم حضور دارد، امروز وارد ۴۹ سالگی شد.

او زمانی که پیشنهاد برانکو ایوانکوویچ را پذیرفت به تازگی ۴۲ ساله شده بود و پیش از آن در چهل سالگی نیز یک سال با علی دایی در پرسپولیس کار کرده بود. نکته جالب اینکه حالا سیدجلال حسینی ۴۰ ساله است و هنوز هیچ تصمیمی برای خداحافظی اعلام نکرده و احتمال دارد فصل آینده هم در جمع قرمزها بماند.

خبر آنلاین , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس