جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تغییر چهره یحیی گل محمدی با ریش های سفید سوژه داغ فضای مجازی!

تاریخ نشر :شنبه 15 اکتبر 2022 اشتراک:
یحیی گل محمدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
یحیی گل محمدی این روزها با ظاهری کاملا متفاوت با گذشته در تمرین پرسپولیس حضور یافته و انگار این مربی جوان یک شبه پیر و شکسته شده است.

سرمربی محبوب پرسپولیسی ها انگار یک شبه پیر شده است و تغییر ظاهرش سوزه فضای مجازی و رسانه ها شده است. در ادامه جزئیات تغییر چهره یحیی گل محمدی را در پرشین وی مشاهده کنید.

چهره یحیی گل محمدی

تصاویری که از یحیی گل‌محمدی در بازی دیروز پرسپولیس و مس رفسنجان منتشر شده، اصلا قابل قیاس با عکسهایی نیست که از بازی ۱۲ روز قبل پرسپولیس و تراکتور روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

هر چند یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای ندارد درباره دلیل تغییر ظاهرش صحبت کند و گفته در زمان لازم درباره این موضوع توضیح داد اما در فضای مجازی گمانه‌زنی‌های متفاوتی درباره این اتفاق صورت گرفته که معلوم نیست کدام یک از آنها صحت داشته باشد.

هر چه باشد یحیی گل‌محمدی که طی یکی دو روز گذشته تصاویرش در رسانه‌ها منتشر شده، هیچ شباهتی به مربی‌ای ندارد که حدود دو هفته قبل در ورزشگاه آزادی، تیمش را جلوی تراکتور هدایت کرد و حالا همه منتظرند ببینند که سرمربی پرسپولیس چه توضیحی درباره این تغییر ظاهر فوق‌العاده محسوس خواهد داشت و آیا گمانه‌ زنی‌ های صورت گرفته درباره او صحت داشته است یا نه.

چهره یحیی گل محمدیچهره یحیی گل محمدی برا ریش سفید

استایل جدید سرمربی پرسپولیسی ها

در هر حال او ته ریش گذاشته و با توجه به اینکه ریشهای او سفید شده و قبلا در انظار بدون ریش  مقایسه این دو حالت باعث شده که یحیی پیرتر به نظر برسد.

البته این را نباید فراموش کرد که گل‌محمدی موهای سرش را تراشیده و این ماجرا هم در پیرتر نشان دادنش تاثیر بسزایی داشته است.

به هرحال تیپ جدید یحیی به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده و خیلی ها ضمن ابراز تعجب از ظاهر جدید گل محمدی ، در خصوص تیپ او اظهارنظر کردند.

چهره یحیی گل محمدیبازیکنان پرسپولیس و آقای سرمربی

تغییر چهره یحیی گل محمدی

پرسپولیس دیروز با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست داد و با توجه به شکست گل‌گهر مقابل نساجی به تنهایی صدرنشین شد و جایگاه خود را از تیم امیر قلعه‌نویی پس گرفت.

یکی از نکاتی که در جریان بازی پرسپولیس و مس به شدت مورد توجه قرار گرفت تغییر چهره ناگهانی یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخپوشان بود. گل‌محمدی که به تازگی موهای خود را تراشیده در بازی دیروز ریش هم گذاشته بود و سفیدی مو و ریش او باعث جلب توجه هواداران پرسپولیس شده بود.

فوتبالی , خبرآنلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس