جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اتفاق شگفت‌ انگیز بعد از امضای قرارداد نجومی کریس رونالدو با النصر

تاریخ نشر :یکشنبه 01 ژانویه 2023 اشتراک:
کریستیانو رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریستیانو رونالدو با قرارداد ۱۷۳ میلیون پوندی با باشگاه النصر به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ جهان تبدیل شده است و مدیران باشگاه النصر عربستان برای زندگی او و خانواده اش یک عمارت فوق لاکچری در نظر گرفته اند.

فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال با قراردادی نجومی در عربستان سعودی به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل شده است. در ادامه جزئیات قرارداد نجومی کریستیانو رونالدو در النصر را در پرشین وی مشاهده کنید.

کریستیانو رونالدو در النصر

رونالدوی پرتغالی با قرارداد ۱۷۳ میلیون پوندی النصر، رکورد دستمزد مسی و کانیلو را پشت سر گذاشت و به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل شد.

فوق ستاره پرتغالی ۳۷ ساله پس از امضای قرارداد سودآور با النصر به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل شد. کریستیانو رونالدو قراردادی دو سال و نیمه با این باشگاه عربستانی امضا کرده و ارقام پیرامون آخرین انتقال رونالدو واقعاً خارق‌العاده است.

اعتقاد بر این است که حقوق پایه او حدود ۶۲ میلیون پوند در سال است، اما این فقط شروع ماجراست. با احتساب تمام فرصت‌های تجاری و مشوق‌های موجود در این قرارداد، رونالدو می‌تواند برای هر ۱۲ ماه حضور در عربستان، ۱۷۳ میلیون پوند درآمد داشته باشد.

کریستیانو رونالدو در النصرکریستیانو رونالدو در النصر

مجله فوربس در سال ۲۰۲۲ فاش کرد که بوکسور مکزیکی کانلو آلوارس، بزرگترین قرارداد در میدان (داخل رینگ) برای یک ستاره ورزشی مرد به ارزش ۷۰ میلیون پوند را به‌دست آورد. این بدان معناست که رونالدو می‌تواند بیش از ۱۰۰ میلیون پوند بیشتر از پردرآمدترین مرد در تمام رشته‌های ورزشی درآمد داشته باشد.

پردرآمدترین و مطرح‌ ترین ورزشکاران جهان

کانلو، لیونل مسی را هم با قرارداد ۶۲ میلیون پوندی‌اش در سال ۲۰۲۲ کنار زد. نفر بعدی نیمار است با قرارداد ۵۸ میلیون پوندی. متیو استافورد و جاش آلن، مدافعان فوتبال آمریکایی، به ترتیب با ۵۸ و ۵۲ میلیون پوند در رده‌های پنجم و ششم فهرست قرار دارند. سپس تایسون فیوری قهرمان سنگین وزن WBC است که ۵۰ میلیون پوند در رینگ در سال ۲۰۲۲ به دست آورد.

آرون راجرز، یکی دیگر از ستاره‌های NFL، با ۴۷ میلیون پوند در رده هشتم قرار دارد و لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره فرمول ۱ جهان، همین مبلغ را دریافت کرده است. ۱۰ نفر برتر را دشان واتسون کامل می‌کند.

کریستیانو رونالدو در النصرتاریخ سازی رونالدو

واکنش کاتیا به حضور کریستیانو رونالدو در النصر

کاتیا آویرو که به اظهارات جنجالی درباره برادرش معروف است با انتشار تصویر او که پیراهن النصر را در دست داشت در اینستاگرامش نوشت:« تو افتخار زندگی من هستی… رفتی تا یک بار دیگر تاریخ‌ سازی کنی.»

تصمیم رونالدو برای امضای قرارداد با النصر به معنای پایان یافتن حضور او در سطح اول فوتبال دنیاست، اتفاقی که از نظر بسیاری دردناک است و تصمیمات اشتباه خود این بازیکن باعث شد که حالا مجبور به دوری از لیگ قهرمانان اروپا باشد.

قرارداد این بازیکن با النصر تا سال ۲۰۲۵ است و مشخص نیست که آیا پس از آن نیز به عنوان سفیر عربستان به کارش ادامه خواهد داد یا خیر.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس