جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویر جالب از همه فرزندان پله از دروازه‌ بان معروف تا دوقلوها!

تاریخ نشر :دوشنبه 02 ژانویه 2023 اشتراک:
فرزندان پله تازه ترین ها از دنیای ورزش
پله ستاره فقید فوتبال جهان گفته می شود که هفت فرزند داشته و دو تن از آن ها در رابطه های خارج از ازدواج وی بوده و از همسر اولش رزمری دوس سه فرزند و از همسر دومش دوقلوها و از همسر دومش نیز یک فرزند داشته است.

اسطوره فوتبل برزیل در سن ۸۲ سالگی بر اثر سرطان درگذشت اما نام او همیشه زنده است و میراث وی را فرزندانش در اختیار خواهند گرفت و او تا ابد در تاریخ فوتبال جهان نامش زنده خواهد ماند. در ادامه تصاویری دیدنی از فرزندان پله را در پرشین وی مشاهده کنید.

تصاویر فرزندان پله

پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی به دلیل سرطان روده بزرگ درگذشت. در بیانیه‌ای که بعد از مرگ پله در اینستاگرامش منتشر شد آمده است: «الهام و عشق، سفر پادشاه پله را رقم زد. ادسون در سفر خود همه را با درخشش در ورزش مجذوب کرد، جنگ را متوقف کرد، کارهای اجتماعی انجام داد، و چیزی را در سراسر جهان گسترش داد که معتقد بود درمان همه مشکلات است: عشق. پیام شما در زندگی به میراثی برای نسل‌های آینده تبدیل خواهد شد.»

پله پدر هفت فرزند بود. او در طول زندگی وارد چندین رابطه شد، برخی از آنها عاشقانه و برخی دیگر پر از جنجال و کشمکش بود. پله سه بار ازدواج کرد، اولینش با رزمری دوس ریس چلبی در دهه ۱۹۶۰ بود. آنها صاحب سه فرزند شدند: دو دختر به نامهای کلی و جنیفر و یک پسر به نام ادینیو ناسیمنتو.

چند دهه بعد، وقتی پله رابطه عاشقانه‌ای با خواننده برزیلی «شوشا» آغاز کرد، از رزمری جدا شد. قهرمان جام جهانی به مدت ۴ سال با ستاره پاپ در رابطه بود تا اینکه در سال ۱۹۸۶ از هم جدا شدند.

پله در دهه ۱۹۹۰ با همسر دومش آسیریا لموس سیکساس ازدواج کرد. آنها صاحب دوقلو شدند: دختر سلسته و پسر جاشوا. پله و آسیریا پس از ۱۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. ازدواج سوم و آخر این ستاره، با مارسیا سیبله آئویکی، یک کارآفرین برزیلی، چندین سال بعد انجام شد.

پله همچنین دو فرزند خارج از ازدواج داشت: ساندرا رجینا ماچادو که حاصل ارتباط پله با خدمتکار آنیزیا ماچادو بود و فلاویا از روزنامه‌نگار لنینا کورتز بوده است.

آشنایی با خانواده ستاره فقید برزیلی

کلی کریستینا آرانتس دو ناسیمنتو

او اولین فرزند پله است و در تاریخ ۱۳ ژانویه ۱۹۶۷ به دنیا آمد. او از کودکی فداکاری، نظم و تواضع پدرش را تشخیص داد و متوجه شد که پدرش الگوی خیلی از جوانان است.

فرزندان پلهکلی کریستینا و دیوید بکهام

وقتی کلی بزرگ شد، به همراه خواهرانش بنیاد ناسیمنتو را تأسیس کرد؛ سازمانی که در تلاش است تا آینده‌ای پایدار و صلح‌آمیز برای کودکان از طریق ورزش و هنر بسازد.

فلاویا آرانتس دو ناسیمنتو

او که دختر پله و روزنامه‌نگار «لنیتا کورتز» بود در سال ۱۹۶۸ به دنیا آمد، زمانی که پله هنوز متاهل بود. وی در حال حاضر به عنوان مشاور در بیمارستان بزرگ برزیل کار می‌کند.

فرزندان پلهفلاویا آرانتس

ساندرا رجینا ماچادو ناسیمنتو

وی در سال ۱۹۶۳ در نتیجه رابطه عاشقانه با خدمتکار خانه آنیسیا ماچادو به دنیا آمد. ستاره فوتبال برای سال‌های متمادی فرزندش را انکار می‌ کرد و حاضر به انجام آزمایش DNA نشد. وقتی ساندرا بزرگتر شد پله را به دادگاه کشاند و در سال ۱۹۹۱ از او شکایت کرد. دو سال بعد دادگاه بر اساس نتایج آزمایش DNA پله را پدر ساندرا دانست.

فرزندان پلهساندرا رجینا ماچادو

او بعداً کتابی با عنوان «دختری که پادشاه او را نمی‌ خواست» منتشر کرد و در آن از پیچ و خم زندگی پرتلاطمی که در اثر طرد شدن از سوی پدرش متحمل شد، نوشت. او همچنین کرسی شورای شهر در سانتوس را به دست آورد.

آشنایی با فرزندان پله

ادینیو «ادسون» آرانتس دو ناسیمنتو

وی چهارمین فرزند و اولین پسر پله است که در ۲۷ آگوست ۱۹۷۰ به دنیا آمد. او با نام مستعار ادسون، که نام پدرش است، به صورت حرفه‌ای در برزیل فوتبال بازی می‌کرد و در سال ۱۹۹۹ بازنشست شد.

ادینیوادینیو و پدرش

او به عنوان دروازه‌بان برای چهار باشگاه برزیلی بازی کرد: سانتوس، پورتوگوسا سانتیستا، سائو کائتانو و پونته پرتا. ادینیو در سال ۲۰۰۷ مربی دروازه‌بان‌های سانتوس شد و در سال ۲۰۱۵ به سمت کمک مربی ارتقا یافت.

جدای از فوتبال، ادینیو به جرم پولشویی و قاچاق مواد مخدر در سال ۲۰۱۴ محکوم شد و چندسالی زندانی بود. پله چندین بار در زندان با او ملاقات کرد. ادینیو در اوایل دسامبر ۲۰۲۲، به عنوان مربی باشگاه فوتبال برزیلی لوندرینا استخدام شد.

جنیفر چلبی آرانتس دو ناسیمنتو

در ژوئن ۱۹۷۸ فرزند دیگر پله و رزمری به دنیا آمد. جنیفر زندگی خصوصی و به دور از هیاهو را برای خود انتخاب کرد و به همین دلیل جزئیات کمی در مورد او وجود دارد.

جنیفر چلبیکودکی جنیفر چلبی در آغوش پدرش

جاشوا آرانتس دو ناسیمنتو

در ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۶ دوقلوهای دختر و پسر پله از همسر دومش آسیریا به دنیا آمدند و ششمین و هفتمین فرزند او شدند. پسرش جاش، ترجیح داد که زندگی خود را از دید عموم مخفی نگه دارد اما سوابق عمومی نشان می‌دهد که او مانند برادر ناتنی بزرگ‌ترش، ادسون و پدرش یک فوتبالیست بود.

جاشوا آرانتسجاشوا آرانتس

او دیگر بازی نمی‌کند، اما سوابق نشان می‌دهد که او در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ برای باشگاه سانتوس بازی می‌کرد. دو سال بعد، به ایالات متحده رفت تا در سال ۲۰۱۶ برای تیم فوتبال اسپارتان در دانشگاه تمپا بازی کند.

سلسته آرانتس دو ناسیمنتو

در ادامه معرفی فرزندان پله خواهر دوقلوی جاش، سلسته هم در ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۶ از پله و آسیریا به دنیا آمد. او هم ترجیح می‌دهد زندگی‌اش را از انظار عمومی دور نگه دارد، اما هر از گاهی در صفحات اجتماعی خواهر و برادر ناتنی‌اش ظاهر می‌شود.

سلسته آرانتسسلسته آرانتس

خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس