شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

شوخی خطرناک دیوید بکهام با همسرش ویکتوریا

تاریخ نشر :شنبه 13 آگوست 2022 اشتراک:
دیوید بکهام با همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید بکهام اسطوره فوتبال انگلیس با انتشار ویدیویی بامزه با سن همسرش ویکتوریا در اینستاگرام شوخی کرده و وی نیز پاسخ شوخی همسرش را داده است.

فوتبالیست سرشناس انگلیسی با انتشار ویدیویی در صحفه شخصی اش با همسرش راجب سن وی شوخی کرده است. در ادامه عکس های از دیوید بکهام با همسرش و شوخی جالب او را در پرشین وی مشاهده کنید.

دیوید بکهام با همسرش

ویدیویی در اینستاگرام منتشر شده که نشان می‌ دهد دیوید بکهام، همسرش ویکتوریا را به خاطر خریدن چراغی برای مطالعه کتاب مسخره می‌کند. بکهام در این ویدیو به همسرش می‌ گوید خرید چراغ برای مطالعه در رختخواب، تو را پیر می‌ کند!

این فوتبالیست بازنشسته ۴۷ ساله، همسر ۴۸ ساله‌ اش را در حالی که چراغ مطالعه جدید خود را از آمازون به نمایش‌ می‌ گذاشت، به تمسخر گرفت.

در این ویدیو شنیده می‌ شود که دیوید می‌ گوید: نه اینکه همسرم پیر شده، بلکه شخصی به تازگی چراغی را از آمازون خریده تا بتواند کتابش را بخواند. ویکتوریا هم با اعتراض می‌ گوید: من پیر نمی‌ شوم!

دیوید بکهام با همسرششوخی دیوید بکهام با همسرش

اشک‌های نیکولا پلتز بخاطر آزارهای مادرشوهرش

نیکولا پلتز که مدت ها بود در مقابل حرف‌ها و حدیث‌ ها سکوت کرده است با انتشار تصاویری از گریه خود پیامی احساسی در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. مخاطبین نیکولا، مادر شوهرش را بابت اشک هایش مقصر دانستند!

نیکولا روی عکس‌هایی که منتشر کرد و هزاران لایک دریافت کرد، پیام زیر را نوشت: “گاهی اوقات برای من سخت است که طرف غمگینم را نشان دهم. بزرگ شدن با هفت خواهر و برادر من را بسیار قوی و سرسخت کرد. والدینم به من یاد دادند که اجازه ندهم دیگران مرا اذیت کنند یا قلبم را آزار دهند.

همچنین کار کردن در این صنعت به من اجازه داد تا برای محافظت از خودم دیواری بسازم. همه ما روزهایی را داریم که مردم به ما احساس بدی می دهند و اگر به خاطر آن صدمه می‌بینیم، مشکلی نیست.

دیوید بکهام با همسرشویکتوریا بکهام و عروسش

از آنجایی که من هرگز این طرف خود را اینجا نشان نداده ام، فکر کردم باید چیزهایی بنویسم، می خواستم این طرف ناراحت خود را نشان دهم.

من همه‌ی شما را بسیار دوست دارم و واقعاً از حمایت شما سپاسگزارم. می‌خواهم بدانید که من شما را می‌بینم، می‌ شنوم، و این برای من بسیار مهم است.”

دیوید بکهام با همسرش ویکتوریا

آن ها سال ۱۹۹۷ در یک مسابقه فوتبال همدیگر را دیدند. ویکتوریا اظهار داشته: “من واقعا او را نمی شناختم و هیچ گاه رشته فوتبال را دنبال نمی کردم.”

گفته می شود که قرارداد های دیوید بکهام در کنار موفقیت های تجاری ویکتوریا، ثروت ۴۷۰ میلیون پوندی را برای خانواده به ارمغان آورده که بیشتر از ملکه انگلیس می باشد.

خبر انلاین , و قت صبح , روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس