جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

استوری جالب همسر یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیسی ها

تاریخ نشر :یکشنبه 14 آگوست 2022 اشتراک:
یورگن لوکادیا تازه ترین ها از دنیای ورزش
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس همسرش با انتشار یک استوری در هواپیما حمایتش را از این فوتبالیست و تیم جدیدش در ایران نشان داده است.

ستاره هلندی پرسپولیسی ها به همراه خود خانواده اش نیز در تهران حضور دارند و همسرش با انتشار یک استوری حمایت خود را از این فوتبالیست جوان نشان داده است. در ادامه عکس های از همسر یورگن لوکادیا را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر یورگن لوکادیا

«یورگن لوکادیا» مهاجم هلندی سرانجام پس از چالش سرخ‌ها در انتخاب مهاجم خارجی با پرسپولیسی‌ ها به توافق نهایی رسید تا در فصل جدید زیر نظر یحیی گل‌ محمدی در جمع سرخ‌ پوشان بازی در لیگ برتر ایران را تجربه کند.

این مهاجم ساعاتی پیش به همراه خانواده خود برای پیوستن به پرسپولیس به خاک ایران رسید تا پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، در تمرینات سرخپوشان شرکت کند.

اما همسرش با گذاشتن یک استوری در کنار این مهاجم هلندی در هواپیما به سفر خرید جدید پرسپولیس واکنش نشان داد و نوشت: «در سفر هستیم برای حمایت از پدر بچه‌ هایم در ایران»

همسر یورگن لوکادیاهمسر یورگن لوکادیا

مهاجم هلندی پرسپولیس

هواداران پرسپولیس مدت‌ها منتظر جذب مهاجم خارجی این تیم بودند و در بین گزینه‌های موجود، یورگن لوکادیا مطرح‌ترین بازیکنی به شمار می‌رفت که احتمال جذبش به پرسپولیس وجود داشت و در نهایت نیز به این تیم پیوست.

در فضای توییتر فارسی و همچنین بین کاربران هلندی و بعضا انگلیسی و آلمانی، بحث‌ های شدیدی پس از انتقال این بازیکن به ایران در گرفت اما نکته جالب آمار وبسایت ترانسفر مارکت است که لوکادیا را بالاتر از تمام فوتبالیست‌ های دیگر، در رتبه یک بیشترین میزان سرچ در ۲۴ ساعت اخیر قرار داده است.

استوری جالب همسر یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیسی هایورگن لوکادیا و خانواده اش در تهران

بر اساس این رده‌بندی فیلیپ کاستیچ در جایگاه دوم قرار دارد، مهدی قایدی که حضورش در استقلال قطعی شد، جایگاه ششم را به خود اختصاص داده و کریستیانو رونالدو در جایگاه هفتم جای گرفته است.

همسر یورگن لوکادیا در ایران

یورگن لوکادیا که قرارداد خود را با پرسپولیس در کشور ترکیه به امضا رساند، پس از صدور ویزایش وارد تهران شد.
لوکادیا قرار است در تست‌ های پزشکی پرسپولیس شرکت و بعد رسما در تمرینات شرکت کند. او به خانواده اش در تهران حضور دارد.

ترانسفر مارکت نوشت: لوکادیا با پیوستن به پرسپولیس، ارزشمندترین بازیکن خارجی این تیم بالاتر از مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند شد و یک فصل در این تیم حضور خواهد داشت.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس