شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تفریح دیدنی دیوید بکام و دخترش در نیویورک/ شباهت هارپر به پدرش!

تاریخ نشر :شنبه 16 دسامبر 2023 اشتراک:
دیوید بکام تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس به همراه هاپر دخترش در نیویورک به تفریح پرداخته و تصاویری از این گشت و گذار دیدنی خود را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس که به همراه خانواده اش در نیویورک به سر می برد به همراه دختر خود هارپر که علاقه خاصی به او دارد به تفریح رفته است. در ادامه تصاویری از دیوید بکام و دخترش را در پرشین وی مشاهده کنید.

دیوید بکام و دخترش

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس این روزها به همراه دخترش در نیویورک به سر می‌برد و با او به گشت و گذار می‌پردازد.

بکام تصاویری از خودش همراه با دخترش هم منتشر کرده که نکته جالب شباهت زیادی هارپر به پدرش است که این موضوع مورد توجه کاربران فضای مجازی هم قرار گرفت.

گفتنی است دیوید بکام ستاره افسانه‌ای و اسطوره بی بدیل تیم ملی انگلیس و باشگاه های منچستریونایتد، رئال مادرید، میلان و پاری‌سن‌ژرمن بعد از کنار گذاشتن فوتبال علاوه بر حضور در عرصه مدلینگ و فعالیت‌های اقتصادی، به کشاورزی در ویلای شخصی خود نیز روی آورده است.

بکام که مالک باشگاه اینترمیامی هم هست با خرید لیونل مسی، بوسکتس و آلبا این روزها حسابی سر زبان‌ها افتاده و دوباره چهره محبوب فوتبالی‌ها شده است.

دیوید بکام و دخترشدیوید بکام و دخترش

سرگرمی های اسطوره فوتبال انگلیس

در صحنه آغازین قسمت ۱ مستند، کارگردان فیشر استیونز سوژه خود را در حالی که با لباس محافظ به کندوهای خود سر می‌زند، دنبال می‌کند. ویکتوریا بکام در سال ۲۰۲۲ ویدئویی از دیوید در حال بررسی کندوهای خود را به اشتراک گذاشت، اما در مستند، ستاره بازنشسته فوتبال فاش می‌کند که او و همسرش ایده‌های متناقضی داشتند در مورد نامی که باید بر روی این عسل بگذارند و بفروشند.

بکام در این اپیزود می‌گوید: «کمی مشاجره در خانه وجود دارد. من فکر می‌کنم باید نامش را «زنبورهای طلایی» بگذاریم. ویکتوریا «چیزهای چسبناک دی‌بیز» را دوست دارد.»

ووگ بریتانیا در سال ۲۰۲۰ گزارش داد که بکام این سرگرمی را در حین قرنطینه شروع کرد. استیونز می‌پرسد: «چه سرگرمی‌های دیگری مانند این داری؟» بکام پاسخ می‌دهد: «لگو»، و بعد توجهش را به سمت همان چیزهای چسبناکش برمی‌گرداند.

دیوید بکام و دخترش هارپر

یکی از تاثیرگذارترین لحظات این مجموعه در پایان قسمت ۴ اتفاق می‌افتد. بکام همراه با همسرش ویکتوریا و فرزندانش بروکلین، رومئو، کروز و هارپر احساساتی می‌شود و به زندگی‌ای که در کنار حرفه‌ باورنکردنی خود ساخته فکر می‌کند.

دیوید بکام و دخترشتفریح دیوید بکام با هارپر

«با مرور تمام بخش‌های زندگی‌ام خیلی چیزها برایم روشن شد. و یکی از آن چیزها، که برای من مهم‌ترین است، این است که ما چه به دست آوردیم.»

بکام به عنوان یک پدر نمی‌تواند جلوی هجوم عواطف خود را بگیرد. «ما سعی کردیم فرزندانمان را به عادی‌ ترین شکل ممکن بزرگ کنیم. اما وقتی پدری دارند که کاپیتان تیم ملی انگلیس بود و مادری دارند که پوش‌اسپایس است ممکن بود خیلی بد تربیت شوند ولی این طور نیستند. به همین دلیل است که می‌گویم به فرزندانم بسیار افتخار می‌ کنم، و از فرزندانم و رفتارشان بسیار متحیر هستم.»

خبر ورزشی , خبر انلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس