شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

کمک میلیون دلاری دیوید بکهام و خانواده اش به جنگ‌ زدگان اوکراینی

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 10 مارس 2022 اشتراک:
دیوید بکهام و خانواده اش تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید بکام ستاره اسبق منچستریونایتد و رئال مادرید کمک قابل توجهی به جنگ‌ زدگان اوکراینی کرده اند.

مشهورترین خانواده انگلیسی دنیای فوتبال و مدلینگ برای کمک به جنگ زدگان اوکراینی دست به کار شده اند. در ادامه عکس های از دیوید بکهام و خانواده اش را در پرشین وی مشاهد کنید.

دیوید بکهام و خانواده اش

به نقل از نشریه سان؛ دیوید بکام و همسرش ویکتوریا، مبلغ یک میلیون و سیصد و هجده هزار دلار را به حمایت از مردم جنگ زده اوکراین اختصاص دادند.

پس از حمله روسیه به اوکراین، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به عنوان سفیر یونیسف کمپینی با عنوان «هفتِ یونیسف» برای جمع‌ آوری کمک‌ های بشردوستانه به راه انداخت و خودش هم در آن سهیم شد. هدف بکام از این کمپین جمع‌آوری کمک‌ های نقدی به واسطه محبوبیتش در فضای مجازی بوده جایی که بیش از ۷۱.۲ میلیون نفر دنبال کننده دارد.

بکام ۴۶ ساله در بیانیه‌ ای که برای جمع‌ آوری این کمک‌ های مردمی منتشر کرد نوشته است: مادرانی مجبور شدند به همراه کودکان‌شان فرار کنند. خانواده‌ هایی از هم پاشیدند. کودکان در عرض یک شب از تخت خواب‌های‌شان جدا و پناهنده شدند.

در حالی که بحران اوکراین به هفته دومش رسیده است، نیاز و ملزومات زندگی خانواده‌ ها هم بیشتر می‌ شود و اکنون ۷.۵ میلیون کودک در خطر هستند. به همین دلیل من از همه می‌ خواهم که به تأمین رفاه کودکان و تأمین نیازهای آنها از جمله لوازم پزشکی و دارو کمک کنند.

دیوید بکام سال ۲۰۰۵ سفیر یونیسف شد و از آن زمان تا کنون در موقعیت‌ های مختلف اقدام به جمع‌ آوری کمک‌ های خیریه کرده‌اند.

دیوید بکهام و خانواده اشدیوید بکهام و خانواده اش در یک قاب

زوج مشهور انگلیسی با فرزندانش

از زمانی که دیوید بکام به رسم سنت هر ساله تصویری از خود و خانواده اش در کنار درخت کریسمس برای سال جدید در صفحه خود منتشر کرده، تصویر او به محل بحث کاربران در شبکه های اجتماعی بدل شده است.

در نگاه اول شاید نکته خاصی از این عکس دستگیرتان نشود، اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که حقه دیوید بکام به راحتی قابل شناسایی است.

حدود دو دهه بعد از ازدواج با ویکتوریا و تشکیل خانواده ای که حالا چهار فرزند دارد، دیوید بکام نشان داد هنوز قصد دارد ثابت کند که رئیس این قبیله است. ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید برای مشخص نشدن اختلاف قد خود با فرزندانش و بالاتر از آنها بودن، روی پنجه ایستاده و اینگونه در کنار درخت کریسمس عکس گرفته است.

دیوید بکهام و خانواده اشتصویر سال نو بکام با همسر و فرزندانش

دیوید بکهام و خانواده اش در سال نو میلادی

در این تصویر دیوید تقریبا هم قد فرزند اول خود بروکلین بوده، کمی بلندتر از رومئو و خیلی بالاتر از کراس خود را نشان می دهد و همه این تغییرات تنها با روی پنجه قرار گرفتن دیوید بکام حاصل شده است.

ناگفته نماند که ویکتوریا با ۱٫۶۳ متر قد، مانند دختر ده ساله اش هارپر به صورت طبیعی کوتاه تر از دیوید بکام نشان می دهند. اسطوره فوتبال انگلیس با به اشتراگ گذاشتن این تصویر یک هدف داشته است؛ فراموش نکنید، رئیس این قبلیه هنوز من هستم.

تسنیم , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس