جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

هدیه تولد ارسلان مطهری ستاره گیتاریست توسط استقلالی ها

تاریخ نشر :شنبه 12 مارس 2022 اشتراک:
تولد ارسلان مطهری تازه ترین ها از دنیای ورزش
امیر ارسلان مطهری مهاجم استقلالی با انتشار تصویری تیمی در اینستاگرام برد مقابل صنعت نفت آبادان را هدیه تولدش می‌ داند.

ستاره استقلالی ها برد تیمش را مقابل صنعت نفت آبادان هدیه زادروزش دانسته و سه امتیاز این مسابقه را بهترین عنوان کرده است. در ادامه هدیه جالب تولد ارسلان مطهری را در پرشین وی مشاهده کنید.

تولد ارسلان مطهری

ارسلان مطهری پس از بازی مقابل صنعت نفت که با برد یک بر صفذ آبی پوشان همراه بود پستی در صفخه اینستاگرامش منتشر کرد که در آن ۳ امتیاز بازی را کادوی خوبی برای تولدش خواند.

وی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان درمورد اینکه چرا کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: قبلاً هم درمورد این موضوع صحبت کرده‌ام و جواب این سوال پیش من نیست. نظر کادر فنی است.

او ادامه داد: تلاش می‌کنم هر زمانی وارد زمین می‌شوم بهترین عملکرد را داشته باشم، چون می‌دانم خارج از ورزشگاه هواداران منتظر هستند تا با یک حرکت ما به هوا بپرند.

مطهری در پاسخ به این سوال که در دربی برای استقلال گیتار خواهد زد یا خیر، تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم. تمام بازی‌ها حساس است و دربی هم ۳ امتیازی است.

تولد ارسلان مطهریهدیه تولد ارسلان مطهری

مهاجم تیم فوتبال استقلال، افزود: باید ۳ امتیازها را جمع کنیم. باید باهوش باشیم و نباید عجله کنیم. با تمرکز بالا باید همین روند را حفظ و صعودی‌ تر کنیم.

دلیل گلزنی مهاجم استقلالی ها

ارسلان مطهری پس از گلزنی و پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار کرد: گلزنی من به دلیل لطف خدا، زحمت بچه‌ ها و انرژی مثبت هواداران است.

تولد ارسلان مطهریامیرارسلان مطهری

او درباره عملکرد پیکانی‌ها گفت: آن‌ها تیم خوبی هستند. پیکان هم بازیکنان و هم مربی خوبی دارد و هر چه بازی‌ها بیشتر بگذرد، شرایط تیم‌شان نیز بهتر خواهد شد.

تولد ارسلان مطهری ستاره آبی پوشان

تبریک تولد ۲۹ سالگی ارسلان مطهری (مهاجم استقلال) توسط پیچ فارسی AFC را ببینید.

امیرارسلان مطهری (زادهٔ ۱۹ اسفند ۱۳۷۱ در گرمسار) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای استقلال در لیگ برتر خلیج فارس و در پست مهاجم بازی می‌کند.

وی در شهر گرمسار به دنیا آمده است، فوتبال را مثل همه از کوچه و خیابان شروع کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۷ وقتی ۱۶ ساله بود در تیم استیل آذین تست داد.

خبر انلاین , ورزش سه , طرفداری

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس