یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سیلویو برلوسکونی مرد جنجالی فوتبال ایتالیا از رسوایی و ازدواج تا درگذشت

تاریخ نشر :سه‌شنبه 13 ژوئن 2023 اشتراک:
سیلویو برلوسکونی تازه ترین ها از دنیای ورزش
سیلویو برلوسکونی مرد بزرگ ایتالیایی هم در سیاست حضور داشت و هم از وی به عنوان پدرخوانده فوتبال یاد می کنند و مالک پر افتخار سابق باشگاه میلان بود که در دوران حضورش ۸ بار قهرمان سری‌ آ و ۵ بار قهرمان اروپا شده بود.

مرد شماره یک فوتبال ایتالیا در سن ۸۶ سالگی فوت کرد و جامعه ورزشی این کشور در شوک فرو رفته است. در ادامه جزئیات زندگی و درگذشت سیلویو برلوسکونی را در پرشین وی مشاهده کنید.

درگذشت سیلویو برلوسکونی

نخست‌وزیر سابق ایتالیا در حالی صبح امروز فوت کرد که سال گذشته جشن عروسی نمادین خود را با زنی ۵۳ سال کوچک‌تر برگزار کرده بود.

مدتی پیش فیلمی از برلوسکونی ۸۵ ساله در یک جشن عشق مجلل با مارتا فاسینای ۳۲ ساله، نماینده مجلس در حزب فورزا ایتالیا، در ملکی تاریخی به نام ویلا گرنتتو در شهر لسمو در شمال میلان منتشر شده بود. گفتنی است این ازدواج باعث می‌شود که حالا و پس از مرگ برلوسکونی، مارتا فسینا ادعای بیش از ۵میلیارد پوند از ثروت این پیرمرد ۸۶ ساله را داشته باشد.

همچنین مدتی پیش برلوسکونی ۸۶ ساله مورد اتهام چندین رسوایی جنسی بوده و به دلیل رشوه دادن به شاهدان در یک پرونده روسپیگری زیر سن قانونی تحت محاکمه قرار داشت.

درگذشت سیلویو برلوسکونیسیلویو برلوسکونی و همسرش

واکنش ها به فوت مالک سابق باشگاه میلان

سیلویو برلوسکونی مالک سابق باشگاه میلان در دوران مالکیت و ریاست ۳۱ ساله برلوسکونی ۵ بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و ۸ بار به قهرمانی سری‌ A رسید.

او علاوه بر دنیای فوتبال در دنیای سیاست هم چهره سرشناسی بود و ۴ مرتبه نخست وزیری کشورش را تجربه کرد.

عناوین اصلی امروز روزنامه‎‌های چاپ ایتالیا به درگذشت این چهره معروف اختصاص دارد:

“خداحافظ رئیسی که بیشترین را به دست آورد” این تیتر روی صفحه اول روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نقش بسته است. در توضیح این تیتر آمده است:”او در میلان به همه چیز دست یافت، مرد ستاره‌ها، فردا تشییع جنازه در کلیسای جامع دومو برگزار می‌شود.

“پایان بازی” تیتر اصلی کوریره دلو اسپورت است و صفحه اول که کاملا به مرگ سیلویو برلوسکونی اختصاص دارد:”مرگ برلوسکونی به دوران ورزشی و سیاسی‌اش پایان داد.”

درگذشت سیلویو برلوسکونیواکنش روزنامه ها به درگذشت سیلویو برلوسکونی

“من یک پادشاه را دیدم” این تیتر نسخه امروز توتو اسپورت است که کل صفحه اول را به سیلویو برلوسکونی اختصاص داده است. در صفحه اول این عناوین هم درباره این مرد مشهور دیده می‌شود:”او با میلان همه چیز را به دست آورد: ۲۹ جام. نابغه و رویاپرداز.”

درگذشت سیلویو برلوسکونی نخست‌ وزیر سابق ایتالیا

سیلویو برلوسکونی، مالک اسبق باشگاه میلان ایتالیا و نخست‌وزیر سابق این کشور در سن ۸۶ سالگی در گذشت. او در ۴ مقطع، مجموعا برای ۹ سال نخست‌وزیر ایتالیا بود.

شهرت برلوسکونی بیش‌تر به دوران مالکیت او بر میلان طی سال‌های ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۷ بازمی‌گردد؛ دورانی که میلان موفق شد ۸ بار قهرمان سری‌آ و ۵ بار قهرمان اروپا شود.

او در زمان مرگ، از طریق شرکت فینینوست مالک باشگاه مونتسا بود.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس