شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

حکم جالب دادگاه به پاپاراتزی درباره کلارا نامزد جرارد پیکه

تاریخ نشر :شنبه 10 ژوئن 2023 اشتراک:
جرارد پیکه تازه ترین ها از دنیای ورزش
کلارا چیا نامزد جرارد پیکه از یک پاپاراتزی به دادگاهی در بارسلونا شکایت کرده بود که دادگاه این پاپاراتزی را از نزدیک شدن به کلارا منع کرده و گفته که او از فاصله ۴۰۰ متری نزدیک نامزد جوان جرارد پیکه منع شده است.

دادگاهی در بارسلونا یک پاپاراتزی را محکوم کرده و گفته که وی از فاصله ۴۰۰ متری کلارا نامزد جرارد پیکه نباید دیده شود و رفتار وی باعث اضطراب شده است که در ادامه تصاویری از وی را در پرشین وی مشاهده می کنید.

کلارا نامزد جرارد پیکه

یک پاپاراتزی به حکم قاضی تا ۳ ماه اجازه ندارد به فاصله ۴۰۰ متری کلارا چیا نزدیک شود.

رئیس دادگاه بارسلونا با دستور اقدامات پیشگیرانه موافقت کرده است. این دستور پس از شکایت شریک زندگی پیکه که ادعا می‌ کند رفتار «تهاجمی، سنگین، مداخله‌ جویانه و بد» پاپاراتزی «جوردی ام.جی.» باعث اضطراب شدید او شده است، صادر شد.

قاضی این ممنوعیت را اعمال کرد و پاپاراتزی را به مدت سه ماه از نزدیک شدن به فاصله ۴۰۰ متری خانه، محل کار، یا هر مکان دیگری که او در آن حضور دارد منع کرده است. این مدت زمان احتمالا برای زن جوان کافی خواهد بود تا از نظر روحی بهبود پیدا کند.

به این ترتیب قاضی با توجه به اینکه متهم با عکس گرفتن از افراد مشهور زندگی می‌ کند و نمی‌ تواند به او آسیبی وارد کند، درخواست کلارا چیا را که ممنوعیت ۱۰۰۰ متری خواسته بود، به ۴۰۰ متر کاهش داد.

کلارا نامزد جرارد پیکهکلارا نامزد جرارد پیکه

زندگی فرزندان ستاره سابق بارسا

این روزها شکیرا به همراه دو پسر خود میلان و ساشا زندگی جدیدی را در فلوریدا آغاز کرده است. آن‌ها اوایل این ماه اسپانیا را به مقصد آمریکا ترک کردند و برای شروعی تازه پس از جدایی پر سر و صدای شکیرا و جرارد پیکه آماده شدند. در این بین به نظر می‌رسد که بچه‌های پیکه نمی‌خواهند با کلارا چیا وقت بگذرانند.

مارتین توضیح داد که توافقنامه حضانت شکیرا و پیکه به چه شکلی است. او ادعا کرد که پیکه ۱۰ روز از ماه را دارد که می‌تواند با پسرانش سپری کند. او همچنین توضیح داد که اگر پیکه به میامی نقل مکان کند، حضانت بچه‌ها بین او و شکیرا به صورت نصف – نصف تقسیم می‌شود. مارتین همچنین معتقد است بچه‌ها از مادرشان حمایت می‌کنند و دیده‌اند که او در یک سال گذشته چقدر رنج کشیده است.

حکم جالب دادگاه به پاپاراتزی درباره کلارا نامزد جرارد پیکهجرارد پیکه و نامزدش

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی «لاوانگواردیا»، پیکه حضانت فرزندان خود را در تمام تعطیلات مدرسه، از جمله روز شکرگزاری، کریسمس، و تعطیلات بهاری بر عهده دارد. در مورد تعطیلات تابستانی، زمان بچه‌ها ۷۰ – ۳۰ تقسیم می‌شود و پیکه بیشتر روزها را برای خودش در اختیار دارد.

هشدار درباره کلارا نامزد جرارد پیکه

فالگیری به نام «ال‌نینو پرودیجیو» از طریق کارت‌های تاروت درباره آنچه در انتظار پیکه و کلارا چیا است، پیش‌بینی‌هایی کرده است. ال‌نینو پرودیجیو می‌گوید: «انرژی‌ای که من احساس می‌کنم انرژی تعهد است: پیکه نسبت به او و خانواده بسیار متعهد است و برای او ناراحت است.» همه چیز تا اینجا عادی است، اما این فالگیر به ارزیابی‌های خود ادامه داده و حرف‌های عجیبی در مورد کلارا چیا می‌زند.

ال‌نینو پرودیجیو در ادامه گفت: «کلارا را آرام و ساکت می‌بینید اما او هم مسائل خودش را دارد. یک جرارد پیکه در زندگی او وجود دارد و یک مرد دیگر! یک نفر دیگر هم هست، نمی‌ دانم نامزدش بود یا نه، اما آن شخص هنوز هم در زندگی اوست. کلارا چیز سیاه و تاریکی در زندگی‌اش دارد که روزی برملا خواهد شد.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس