جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فیلم ابراز علاقه دیدنی بارین دختر وریا غفوری به کاپیتان استقلال

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 09 ژوئن 2022 اشتراک:
وریا غفوری تازه ترین ها از دنیای ورزش
وریا غفوری کاپیتان استقلال دو فرزند دارد که یک پسر به نام رادین و دختری به نام بارین که هر دو در جشن قهرمانی استقلال پدرشان را همراهی کرده بودند.

کاپیتان محبوب استقلالی ها فرزندان زیبایش همیشه سوژه عکاسان شده اند و در جشن قهرمانی نیز حرکات زیبای رادین و بارین از چشم عکاسان مخفی نماند. در ادامه فیلمی از ابراز علاقه دختر وریا غفوری به وی را در پرشین وی مشاهده کنید.

دختر وریا غفوری

وریا غفوری کاپیتان استقلال ویدیویی از دخترش و ابراز علاقه او منتشر کرد.

استقلالی‌ ها که خود را برای برگزاری جشن قهرمانی آماده می‌کردند، با فرزندان خود راهی مراسم شدند. وریا غفوری که در ابتدای مسابقه و هنگام گرم کردن به‌ همراه دخترش بارین وارد چمن سبز استادیوم آزادی شد، از سوژه‌ های داغ عکاسان بود.

تصاویر زیادی از دختر زیبای کاپیتان آبی‌ ها در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته بخصوص زمانی‌ که او دست برادرش رادین را گرفته و به سمت سکوی قهرمانی می‌ رود.

صحبت های کاپیتان استقلال بعد از قهرمانی

وریا غفوری پس از مراسم جشن قهرمانی استقلال و بالا بردن جام عنوان کرد: خدا را شکر پس از چند فصل سخت به قهرمانی رسیدیم. تشکر ویژه‌ای از سردار آجورلو دارم که در راس مدیریت باشگاه بودند و آرامش خوبی به تیم تزریق کردند. از کادر فنی تشکر ویژه‌ای دارم؛ دست تک‌تک بچه‌های تیم، اعضای تدارکات، پزشکی و … درد نکند که کمک کردند.

دختر وریا غفوریبارین دختر وریا غفوری

او ادامه داد: واقعا یک تیم و مجموعه بی‌نقصی بودیم. خدا را شکر توانستیم این قهرمانی را به بهترین هواداران دنیا  تقدیم کنیم ولی امشب مثل یک مراسم بود و جشن نداشتیم. وقتی آن فاجعه در آبادان اتفاق افتاد، امشب نمی‌توانستیم جشن بگیریم و ته دل ما یک غم بزرگ برای مردم آبادان بود.

کاپیتان استقلال در خصوص تشویق هم‌صدای او توسط تماشاگران در شرایط سختی که این فصل داشت، ابراز کرد: حس و حالم نسبت به هواداران استقلال را نمی‌توانم بگویم. نمی‌دانم فصل بعد چه آینده‌ای در انتظارم است. همیشه احساس می‌کنم این هواداران خیلی بر گردن من حق دارند.

دختر وریا غفوری در ورزشگاه آزادی

جشن قهرمانی استقلال پس از بازی با نفت مسجدسلیمان، با اتفاق ویژه‌ای همراه بود. پس از این بازی بود که وریا غفوری کاپیتان با دختر خردسال و زیبایش پا به میکسدزون ورزشگاه آزادی گذاشت.

دختر وریا غفوریوریا غفوری و فرزندانش

فرزند وریا غفوری کاپیتان استقلال قبل از هر بازی یک پیام صوتی برای پدرش می‌فرستد و از او می‌خواهد که در بازی پیش رو برنده شود.

بارین کوچولو قبل از بازی با الاهلی عربستان هم پیامی را برای پدرش فرستاده بود که او هم آن را به سایر بازیکنان استقلال نشان داده و خلاصه این مسئله تبدیل به سوژه‌ای جذاب و البته روحیه‌ بخش در اردوی استقلال شده است.

خبر انلاین , ورزش سه , وقت صبح

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس