جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فراموشکاری عجیب بکام درباره همسرش ویکتوریا با تتوی مورد علاقه اش

تاریخ نشر :شنبه 11 ژوئن 2022 اشتراک:
دیوید بکام تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید بکام در گفتگویی که با گری نویل داشته درباره تتوهای مورد علاقه اش به طرز ناخوشایندی فراموش کرد که نام همسرش ویکتوریا می باشد.

اسطوره فوتبال انگلیس عنوان کرده که ۸۱ تتوی خاص دارد و هر کدام مورد علاقه وی می باشد و زمانی که از او خواسته شده بود که تتوی مورد علاقه اش را نام ببرد اسم همسرش را فراموش کرده بود. در ادامه ماجرای خالکوبی دیوید بکام را در پرشین وی مشاهده کنید.

خالکوبی دیوید بکام

دیوید بکام فاش کرد که کدام یک از ۸۱ تتوی منحصر به فردی که روی بدنش دارد مورد علاقه‌ اش است… و این تتو نام همسرش ویکتوریا نبود.

زمانی که از اسطوره منچستریونایتد در مورد محبوب‌ ترین خالکوبی‌اش پرسیده شد، در ابتدا فراموش کرد نام همسرش که تقریباً ۲۴ سال با او زندگی کرده را بگوید. بکام ۴۷ ساله و خواننده سابق گروه اسپایس‌گرلز، ویکتوریا ۴۸ ساله، برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر آشنا شدند و دو سال بعد ازدواج کردند. آن‌ ها پدر و مادر بروکلین ۲۳ ساله، رومئو ۱۹ ساله، کروز ۱۷ ساله و هارپر ۱۰ ساله هستند.

و هنگامی که هم‌تیمی سابقش گری نویل در ویدیوی یوتیوب برای سری برنامه‌های The Overlap در مورد تتوی مورد علاقه او سؤال پرسید، ویکتوریا شانسش را به نفع فرزندان‌شان از دست داد. او در ابتدا ویکتوریا را نادیده گرفت و گفت: «راستش را بگویم انتخاب یک تتوی مورد علاقه سخت است. نام بچه‌ هایم.» بکام سپس مکث کرد و کمی بعد گفت: «و نام ویکتوریا. این را هم اضافه کن.»

خالکوبی دیوید بکامدیوید بکهام

 معرفی معروف ترین خالکوبی دیوید بکام

نویل نتوانست جلوی خنده‌اش را بگیرد در حالی که بکام می‌خندید و با احساس گناه نگاهش را به سمت دیگری دوخت. بکام در ادامه به نویل گفت که ۸۱ خالکوبی منحصر به فرد دارد. و کاپیتان سابق سه‌شیرها زمانی را به یاد آورد که یکی از آن تتوها به تخت خانه نویل چسبیده بود.

بکام در اواخر دهه ۱۹۹۰ به مدت یک سال در عمارت ۳ میلیون پوندی دوست نزدیکش نویل در منچستر زندگی کرد و بخشی از خانه شیک او حتی به نام «سوئیت بکام» معروف شد.

خالکوبی دیوید بکام : او در مورد چسبیدن جوهر به ملحفه‌ های نویل گفت: «من احتمالاً الان ۸۱ خالکوبی دارم. بله، ۸۱ تتوی منحصر به فرد. اولی را انجام دادم و سپس در خانه تو ماندم. نه آن دومی بود، اولی نام بروکلین بود که به پشت کمرم زدم. دومی فرشته بود و من آن موقع در خانه تو می‌خوابیدم و جوهرش به تخت چسبید!»

بهترین همبازی دوران حرفه ای اسطوره انگلیس

دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس، پس از اینکه از او پرسیده شد بهترین بازیکنی که در کنارش ظاهر شده است، همه هم تیمی های سابق خود در منچستریونایتد را نادیده گرفت و یک بازیکن دیگر را اعلام کرد. بکام دهه اول دوران فوتبال خود را در شیاطین سرخ گذراند و در ادامه حضور در رئال مادرید، آث میلان، لس آنجلس گلکسی و پاری سن ژرمن را تجربه کرد.

فراموشکاری عجیب بکام درباره همسرش ویکتوریا با تتوی مورد علاقه اشدیوید بکام و همسرش

او همچنین ۱۳ سال در تیم ملی انگلیس حضور داشت و ۶ سال از آن ها کاپیتان سه شیرها بود. این بدان معنا است  که او در کنار بزرگان زیادی از جمله رایان گیگز، اریک کانتونا، زین الدین زیدان، رونالدو، کاکا، رونالدینیو و زلاتان ابراهیموویچ بازی کرد. اما زمانی که از بکام پرسیده شد که بهترین بازیکن هم تیمی او چیست، تنها از یکی از آن بزرگان اجازه نام بردن داشت.

بکام در پاسخ به این سوال زیدان را به عنوان بهترین بازیکنی که با او بازی کرده معرفی کرد. او گفت: بهترین بازیکنی که تا به حال با او بازی کرده ام؟ باید زیدان را حساب نکنم چون این سوال فقط یک پاسخ دارد و وقتی زیدان در این فهرست باشد یعنی فقط او می تواند بهترین هم تیمی باشد.

بکام سه سال در رئال مادرید در کنار زیدان بازی کرد و با هم قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شدند. این تنها افتخار مشترک آنها در دوران حضور این دو در برنابئو بود.

خبر ورزشی , ایسنا

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس