جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جزییات ازدواج مهدی طارمی و مهمانان عروسی ستاره تیم ملی

تاریخ نشر :چهارشنبه 06 جولای 2022 اشتراک:
مهدی طارمی تازه ترین ها از دنیای ورزش
مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان به تازگی عقد کرده و پدرش درباره حواشی ازدواج این ملی پوش در رسانه ها صحبت کرده است.

ستاره ایرانی لیگ برتر پرتغال شایعات زیادی درباره عروسی اش مطرح شده و پدرش در یک مصاحبه همه را رد کرده و عنوان کرده این ملی پوش در بوشهر با همسرش عقد کرده است. در ادامه جزئیات ازدواج مهدی طارمی را در پرشین وی مشاهده کنید.

ازدواج مهدی طارمی

بی‌ اخلاقی برخی رسانه‌های زرد تا حدی پیش رفته که با تصاویری ساختگی مدعی انتشار عکس‌ های مراسم عقد رسمی مهدی می‌ شوند اما به گفته پدر مهدی اصلا عکاسی حضور نداشته و همه تصاویر جعلی می‌ باشد.

این روزها حواشی زیادی در خصوص پیوند مهدی طارمی و همسرش مطرح می‌شود. بازیکن بوشهری شاغل در لیگ پرتغال که با درخشش خود در این فصل بین تیم‌ های اروپایی خواهان زیادی پیدا کرده است، اما برخی از رسانه‌ ها با هدف حاشیه‌ سازی برای این بازیکن خوش اخلاق بوشهری، مسائلی را به وی نسبت داده‌ اند که خلاف واقعیت است.

ازدواج مهدی طارمیمهدی طارمی

علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی با رد این شایعات اظهار داشت: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.

ازدواج مهدی طارمی در بوشهر

با توجه به نزدیکی سفر عادل فردوسی پور به بوشهر و حضور مهدی طارمی در این شهر، حتی شایعاتی مبنی بر حضور این مجری معروف صداوسیما در مراسم مهدی منتشر شد که پدر طارمی این موضوع را بی‌ پایه و اساس دانست.

بی‌اخلاقی برخی رسانه‌ های زرد تا حدی پیش رفته که با تصاویری ساختگی مدعی انتشار عکس‌های مراسم عقد رسمی مهدی می‌شوند اما به گفته پدر مهدی اصلا عکاسی حضور نداشته و همه تصاویر جعلی می‌ باشد.

به گفته علیشاه طارمی، ازدواج مهدی طارمی جز مجلس خانوادگی که در بوشهر برگزار شده، هیچ گونه مراسم دیگری تدارک ندیده و شایعاتی نظیر عروسی میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر با هدف جذب بازدیدکننده و فالوور درحال انتشار می‌ باشد.

ناکامی ستاره ایرانی در لیگ برتر پرتغال

پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر پرتغال که با قهرمانی مقتدرانه پورتو همراه بود، مربیان و کاپیتان‌های تیم‌های حاضر در لیگ این کشور اقدام به انتخاب ترکیب منتخب فصل کردند که نام مهدی طارمی نیز به‌عنوان مهاجم برگزیده در این ترکیب دیده شد.

جزییات ازدواج مهدی طارمی و مهمانان عروسی ستاره تیم ملیمهدی طارمی ستاره تیم ملی

پس از آن و در مراسم گالا لیگ که برای انتخاب بهترین بازیکن فصل برگزار شد، مربیان و بازیکنان تیم‌های لیگ برتر پرتغال از میان ۱۰ بازیکن آراء خود را برای انتخاب مرد سال فوتبال این کشور به صندوق انداختند که در نهایت این داروین نونیز مهاجم اروگوئه‌ای و سابق بنفیکا بود که بالاتر از همگان این عنوان را از آن خود کرد.

نونیز جوان و ۲۳ ساله فصل گذشته موفق شد در ۴۱ دیدار، ۳۴ بار برای بنفیکا گلزنی کند و بالاتر از مهدی طارمی عنوان بهترین بازیکن فصل را به خود اختصاص دهد. حالا او در رقابت برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل نیز توانست مهاجم ایرانی پورتو را کنار بزند.

فارس , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس