شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تفریح فرهاد مجیدی با مادرش در روزهای دوری از فوتبال در دبی

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 28 مارس 2024 اشتراک:
فرهاد مجیدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
فرهاد مجیدی سرمربی پیشین اتحاد کلباء تصویری همراه با مادر خود در صفحه شخصی‌ اش منتشر کرده و تعطیلات نوروزی را در کنار خانواده اش سپری می کند و باید دید وی به چه تیمی خواهد رفت و در امارات ماندنی خواهد شد یا نه ...

سرمربی سابق استقلالی ها که محبوب هواداران میلیونی این تیم می باشد فصل گذشته در اتحاد کلباء به عنوان مربی حضور داشت و از این تیم جدا شده است و اکنون تعطیلاتش را در کنار خانواده سپری می کند. در ادامه تصویری از فرهاد مجیدی با مادرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرهاد مجیدی با مادرش

فرهاد مجیدی که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ با اتحاد کلباء امارات قطع همکاری کرد، این روزها کمی از فوتبال دور شده و به مسائل زندگی شخصی خود می‌پردازد.

درباره مجیدی و مقصد آینده‌اش در فوتبال شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی طی هفته‌های گذشته صورت گرفته، اما او هنوز تصمیمی درباره بازگشت به فوتبال و نشستن روی نیمکت یک تیم دیگر نگرفته است.

مجیدی امروز عکسی دو نفره همراه با مادر خود در دبی منتشر کرد که نشان می‌دهد روزهای خانه‌نشینی و دوری از فوتبال را کنار خانواده سپری می‌کند.

بی‌شک با پایان تعطیلات نوروزی اخبار جدیدی هم درباره فرهاد مجیدی منتشر خواهد شد؛ این سرمربی محبوب قطعا در آینده به فوتبال برمی‌گردد و باید دید هوادارانش دوباره او را روی نیمکت چه تیمی خواهند دید.

فرهاد مجیدی با مادرشفرهاد مجیدی با مادرش

سه چهره بحث برانگیز در لیگ برتر

یحیی گل‌محمدی، فرهاد مجیدی و علی دایی سه چهره جذاب فوتبال ایران هستند که در حال حاضر در مسابقات باشگاهی حضور ندارند. ۳ مربی نامدار و اسم و رسم‌داری که حضورشان در هر باشگاهی زمینه‌ساز اتفاقات جدید و گرمابه بخش مسابقات فوتبال ایران خواهد بود.

این سه نفر به دلایل مختلف در لیگ برتر فوتبال ایران حضور ندارند و شاید بازگشت‌شان به لیگ برتر در فصل آینده یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات این مسابقات باشد. گل‌محمدی با جدایی از پرسپولیس در انتظار پیشنهادهای تازه است و علی دایی نیز با رفع موانع اگر بخواهد، می‌تواند هدایت تیم‌های خواهانش را بر عهده بگیرد.

فرهاد مجیدی با مادرشفرهاد مجیدی

در مورد فرهاد مجیدی هم فعلاً اولویت او با فوتبال امارات یا قطر یا تیم خارج از حوزه ایران است، اما شاید هم در تابستان او بهترین گزینه برای حضور در یکی از تیم‌ های مدعی لیگ غیر از پرسپولیس لقب بگیرد؛ او که تنها سرمربی لژیونر فوتبال ایران در سال‌های اخیر در یک لیگ معتبر بوده است، با تجاربی که اندوخته، قطعاً نیمکت جذابی را برای هر تیمی که در آن حضور داشته باشد، شکل خواهد داد.

تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با مادرش

فرهاد مجیدی چهارشنبه عکسی از خود همراه با مادر محترمه‌ اش در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می‌ دهد این روزها فارغ از هیاهوی فوتبال در دبی مشغول استراحت است. البته صالح مصطفوی دستیار اسبق فرهاد مجیدی اخیراً مدعی شده که احتمال دارد او به زودی به فوتبال برگردد و تیم جدیدش را معرفی کند.

ورزش سه , خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس