شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فرزندان خوش‌ تیپ جلال الدین ماشاریپوف ستاره استقلال در کنار پدر

تاریخ نشر :چهارشنبه 27 مارس 2024 اشتراک:
جلال الدین ماشاریپوف تازه ترین ها از دنیای ورزش
جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال که به تازگی برای تیم ملی کشورش گل سازی کرده و پس از کسب یک پیروزی شیرین تصویری از فرزندان خوش تیپ خود را که دو پسر خردسال هستند در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

ستاره ازبکستانی استقلال تهران دو فرزند پسر خردسال دارد که به تازگی ویدیویی از آن ها با لباس آبی پوشان منتشر کرده و اکنون تصویری در کنار خود از آن ها نیز منتشر کرده است. در ادامه تصویری از فرزندان جلال الدین ماشاریپوف را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزندان جلال الدین ماشاریپوف

جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال  این روزها دقیقاً همانند جام ملت‌ های آسیا مرد اول تیم ملی کشورش محسوب می‌شود و همراه با ازبک‌ها در هر دو بازی رفت و برگشت توانست هنگ کنگ را شکست بدهد.

او پس از مسابقه  سه‌شنبه در داخل خاک ازبکستان دست به حرکت جالبی زد. ماشاریپوف عکسی از خود همراه با دو پسر خردسالش در داخل استادیوم بر روی زمین چمن منتشر کرد تا پیروزی تیم ملی ازبکستان را به این شکل با خانواده جشن گرفته باشد.

البته این کار ستاره استقلال کم سابقه بوده و او معمولاً در پست‌ های خودش عکسی از فرزندان خود منتشر نمی‌ کرد اما از قرار معلوم دو پیروزی متوالی برابر هنگ کنگ آنقدر دلچسب بوده که دست به چنین کاری زده است.

فرزندان جلال الدین ماشاریپوففرزندان جلال الدین ماشاریپوف

گل سازی ستاره استقلالی ها

ماشاریپوف که یکی از خریدهای مهم زمستانی استقلال محسوب می‌ شود، به‌طور کلی فیفا خوبی را سپری کرد و توانست در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل هنگ‌ کنگ برای تیمش گلسازی کند.

حالا استقلالی‌ ها امیدوار هستند که در بازگشت این بازیکن به ایران، بتوانند از توانایی‌ های ماشاریپوف نهایت استفاده را برده و این بازیکن در دیدارهای حساس باقی‌ مانده از رقابت‌ های لیگ برتر، برای تیمش مفید واقع شود.

فرزندان جلال الدین ماشاریپوف

جلال الدین ماشاریپوف که در بازی اخیر تیم ملی ازبکستان با پاس گلی نمایش خوبی را در ترکیب تیم ملی کشورش داشت، استوری جالبی را از فرزندانش به اشتراک گذاشت که در فضای مجازی دست به دست می چرخد.

استوری جلال‌الدین ماشاریپوف از فرزنداش بود که با پیراهن استقلال در حال بازی بوده اند.

فرزندان جلال الدین ماشاریپوفستاره استقلال جلال الدین ماشاریپوف

ملی پوش ازبکستانی استقلال در فضای مجازی هیچ عکسی از چهره همسرش منتشر نکرده و عکس‌ هایی که از او در صفحه خودش دارد همگی به گونه‌ای هستند که صورت همسر جلال الدین اصلاً مشخص نیست. البته نمی‌ دانیم این تصمیم را به چه دلیلی اتخاذ کرده اما قطعاً توافقی است که در این رابطه میان ماشاریپوف و زنش انجام شده است.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس