یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصویری ناب از فرهاد مجیدی و مادرش /همه زندگی‌ اسطوره آبی ها

تاریخ نشر :چهارشنبه 02 آگوست 2023 اشتراک:
فرهاد مجیدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
فرهاد مجیدی در استوری اینستاگرامش تصویری از مادرش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است و متنی زیبا برای وی نوشت. گفتنی است وی بعد از قهرمانی استقلالی ها به امارات بازگشت و سرمربی اتحاد کلباء شده است.

سرمربی سابق استقلالی ها با انتشار استوری در صحفه شخصی اش در کنار مادر خود وی را همه زندگی اش خطاب کرده است. در ادامه تصویری زیبا از استوری فرهاد مجیدی و مادرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرهاد مجیدی و مادرش

فرهاد مجیدی از آن جمله فوتبالی‌ هایی است که تمایلی به نشان دادن زندگی شخصی خود در فضای مجازی ندارد و در اغلب اوقات از این فضا برای مسائل ورزشی و اطلاع رسانی پیرامون تیم‌ هایی که هدایت آنها را بر عهده دارد، استفاده می‌ کند اما بامداد دوشنبه حرکت جالب و البته زیبایی را از فرهاد شاهد بودیم.

سرمربی گذشته استقلال که حالا در لیگ حرفه‌ ای امارات کار می‌ کند و اتفاقاً تمجید برخی از کارشناسان فوتبال این کشور را هم در پی داشته است، بامداد دوشنبه با انتشار عکسی از در کنار مادرش و گذاشتن یک قلب به نشانه دوست داشتن فراوان او نوشت: «همه زندگی من».

فرهاد مجیدی چند سال قبل پدرش را از دست داد و در چنین شرایطی حتما قدر مادرش را بیشتر از هر زمان دیگری می‌ داند.

فرهاد مجیدی و مادرشاستوری فرهاد مجیدی و مادرش

عکس یادگاری یک هنرپیشه با ستاره آبی ها

آنهایی که اخبار سینما و فوتبال را به صورت جدی دنبال می‌ کنند، کاملاً می‌ دانند امیر جعفری یک استقلالی تمام است. جعفری بارها در اردوی استقلال و ضیافت بازیکنان و پیشکسوتان این تیم حاضر شده و پس از موفقیت‌ های استقلال، به این مسئله در فضای مجازی هم واکنش نشان می‌دهد.

فرزاد مجیدی دوشنبه شب عکسی از خودش و فرهاد مجیدی را در کنار امیر جعفری منتشر کرد تا بار دیگر این رفاقت را رسانه‌ای کرده باشد. البته دقایقی پس از این کار فرزاد، خود فرهاد هم عکس مذکور را بازنشر کرد.

عکس فرهاد مجیدی و مادرش

فرهاد مجیدی ۱۳ خرداد سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. پس از حضوری کوتاه در جوانان کشاورز در همان رده سنی به تیم بهمن پیوست و چندی بعد برای حضور در مسابقات استانی به تیم صنایع پارچین پیوست و مدت کوتاهی به صورت بازیکن قرضی در این تیم توپ زد.

فرهاد مجیدی و مادرشامیر جعفری در کنار برادران مجیدی

اسطوره آبی ها سال ها قبل پدرش را از دست داد ولی مادر وی در قید حیات می باشد.

وی پس از درخشش در تیم بزرگسالان بهمن به استقلال پیوست. او در استقلال با شم بالای گلزنی به یکی از موفق‌ترین بازیکنان تبدیل شود و سال‌ها برای این تیم بازی کرد.

مجیدی در سال ۱۳۷۵ برای اولین‌بار به تیم ملی دعوت شد و اولین بازی ملی خود را در برابر کویت و در سال ۱۳۷۵ انجام داد و البته همراه تیم ملی به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه هم رفت.

خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس