یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

خانه فوق لاکچری لیونل مسی در میامی آمریکا/ لئو در خانه‌اش گلف‌باز می‌شود!

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 03 آگوست 2023 اشتراک:
لیونل مسی تازه ترین ها از دنیای ورزش
لیونل مسی چند واحد آپارتمان لوکس در میامی دارد اما به تازگی خانه ای بزرگتر با امکانات شگفت انگیز خریداری کرده که تصاویری از این خانه فوق لاکچری که حتی مجهز به زمین گلف نیز می باشد در رسانه ها منتشر شده است.

فوق ستاره آرژانتینی با شروع تمرینات خود در تیم جدیدش در آمریکا عمارتی مجلل برای زندگی و آسایش خانواده اش به تازگی خریداری کرده است. در ادامه تصاویری از خانه مسی در میامی را در پرشین وی مشاهده کنید.

خانه مسی در میامی

لیونل مسی ستاره پیشین تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به همراه همسرش آنتونلا روکوزو در میامی در حال یافتن خانه به دام افتادند.

اسطوره ۳۶ ساله آرژانتینی چندی پیش انتقال رایگانش به تیم لیگ MLS با مالکیت دیوید بکام را نهایی کرد و به اینترمیامی پیوست. مسی شروعی عالی در زمین داشته و در ۳ بازی ابتدایی‌ اش در رقابت‌ های لیگ کاپ ۵ گل به ثمر رسانده است. در نخستین بازی هم ضربه ایستگاهی مهارناپذیری را به گوشه دروازه کروس‌ آسول فرستاد.

حالا لئو به دنبال بهبود سبک زندگی‌ اش در خارج از زمین است، چرا که به دنبال اقامت در خانه دیگری در ایالت جنوب شرقی آمریکا خواهد بود. او در حال حاضر ۴ آپارتمان در ساحل میامی دارد که ۱۵ میلیون پوند می‌ ارزند.

نماد باشگاه بارسلونا با همسرش آنتونلا و یکی از پسرانش که پیراهن اینترمیامی با شماره ۱۰ و نام مسی را برتن کرده بود، دیده شدند.

خانه مسی در میامیخانه مسی در میامی

خانه‌ای که به مسی نشان داده شد، روی سقفش سبز بود و به نظر می‌رسد پشت‌بام آن زمین گلف داشته باشد. منبعی در این باره به سایت «گل» گفته است: «این خانه در منطقه خوب بوکا راتون قرار دارد که یک ساعت با شمال میامی فاصله دارد و حدود ۲۵ دقیقه زمان می‌برد تا از آنجا به ورزشگاه DRV PNK اینترمیامی در فورت لادردیل برسد.»

برنده ۷ توپ‌طلا در حالی که بعد از بررسی خانه لبخند به لب داشت همراه خانواده‌ اش به ماشین بازگشت.

ستاره آرژانتینی اینترمیامی

روزی که لیونل مسی اینترمیامی را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کرد خیلی ها متعجب شدند. رد موقعیت بازگشت به بارسلونا، بی توجهی به پیشنهاد اغوا کننده عربستانی ها و در نهایت ترک فوتبال اروپا بعد از ۲ دهه برای هواداران لئو قابل هضم نبود.

برای آنها MLS مکانی ناشناخته بود که حتی مثل عربستان امکان تماشای دوئل های کریس-لئو هم در آن ممکن بود. مهمتر از همه قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ و برنده ۷ توپ طلا به تیمی پیوسته بود که در رده آخر کنفرانس شرق قرار داشت!

خانه مسی در میامیلیونل مسی

خانه مسی در میامی آمریکا

لیونل مسی برای انتقال بزرگ به MLS آماده می‌ شود. قهرمان ۳۶ ساله جام‌جهانی آرژانتین، که قراردادش در ۱ جولای با پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسیده، به اینترمیامی دیوید بکام با قراردادی به ارزش ۴۷ میلیون پوند در سال خواهد پیوست.

در حال حاضر، برنده هفت توپ طلا در جستجوی یک خانه جدید است. طبق گزارش‌ ها، مسی به دنبال یک خانه در کنار آب برای خانواده‌ اش می‌گردد.

این در حالیست که او یک مجموعه املاک در شهر جادویی به ارزش ۱۵ میلیون پوند دارد؛ یک آپارتمان شگفت‌ انگیز ۴۱۰ متر مربعی در برج منحصر به فرد پورشه، کل طبقه نهم برج رگالیا در خیابان کالینز و دو واحد مجلل در برج ترامپ رویال.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس