یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رونمایی جالب قوی‌ ترین مرد جهان لاشا تالاخادزه از دختران وزنه‌ بردارش

تاریخ نشر :دوشنبه 13 نوامبر 2023 اشتراک:
لاشا تالاخادزه تازه ترین ها از دنیای ورزش
لاشا تالاخادزه ستاره گرجستانی یکی از بهترین وزنه‌ برداران جهان می باشد که قوی ترین مرد دنیا اکنون اوست و به تازگی در صحفه شخصی اش در اینستاگرام تصویری دیدنی از دختران وزنه بردارش منتشر کرده است.

غول گرجستانی که اکنون قوی ترین مرد جهان می باشد و رکورددار وزنه برداری می باشد به تازگی تصویری دیدنی از دخترانش منتشر کرده است. در ادامه تصویری از فرزندان لاشا تالاخادزه را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزندان لاشا تالاخادزه

لاشا تالاخادزه، قوی‌ترین مرد جهان تصویری جالب از دخترهای خود همراه با پولاد سرد منتشر کرد. تالاخازده گرجستانی دارنده دو مدال طلای المپیک و رکورددار مجموع وزنه‌برداری جهان است.

گفتنی است یکی از عنوان‌دارترین وزنه‌برداران تاریخ در ریاض، پایتخت عربستان سعودی روی تخته رفت و با مهار وزنه‌های سنگین در رده فوق سنگین، قهرمان جهان شد.

این هفتمین عنوان قهرمانی او بود که در دسته ۱۰۹ کیلوگرم به دست آمد. او در مجموع ۴۷۳ کیلو وزنه بالای سر برد که ۱۳ کیلو از نفر دوم وارازدات لالایان ارمنستانی بهتر بود و البته نفر سوم این مسابقات هم کسی جز میناسیان، نبود و علی داوودی قهرمان فوق سنگین ایرانی ناکام بود.

فرزندان لاشا تالاخادزهفرزندان لاشا تالاخادزه

هفت بار قهرمان جهان در وزنه برداری

تالاخادزه به صورت سنتی هر سه مدال طلای رشته فوق سنگین وزنه‌برداری را می‌برد و بی دلیل نیست که علاوه‌بر دو المپیک، پنج بار هم قهرمان جهان شده است.

او از زمان بازگشت از محرومیت دوساله به دلیل مثبت بودن تست دوپینگ، تمامی عناوین حهانی، المپیک و مربوط به آن از سال ۲۰۱۵ به بعد را به دست آورده است.

دو طلای المپیک و هفت طلای جهانی. او حالا توانسته رکورد آلکسیوف، اسطوره ورزش شوروی را که از سال ۱۹۷۰ تا ۷۷ تمام قهرمانی‌های جهان و المپیک را به دست آورد بشکند.

فرزندان لاشا تالاخادزهلاشا تالاخادزه

لاشا امیدوار است با کسب قهرمانی در المپیک پاریس و کسب ۳ مدال قهرمانی وزنه‌برداری المپیک، به یک رکورد استثنایی و تاریخی دست پیدا کند که هیچ کس به آن نزدیک هم نشده است.

فرزندان لاشا تالاخادزه وزنه‌ بردار گرجستانی

لاشا تالاخادزه وزنه بردار گرجستانی در ۲ اکتبر ۱۹۹۳ در گرجستان به دنیا آمده است. او ازدواج کرده و سه دختر دارد.

گفتنی است لاشا تالاخادزه وزنه بردار فوق سنگین گرجستان توانست برای هفتمین بار پیاپی عنوان قهرمانی در جهان را این بار در ریاض عربستان به دست بیاورد.

خبر انلاین , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس