جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

کار پیکه و شکیرا به خاطر فرزندانشان میلان و ساشا به دادگاه کشید

تاریخ نشر :یکشنبه 21 آگوست 2022 اشتراک:
پیکه و شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
جدایی معروف‌ ترین زوج‌ دنیای ورزش و هنر کار ساده ای نیست و مدافع بارسلونا به خاطر حضانت فرزندانش کوتاه نمی آید و هر کدام دوست دارند فرزندانشان با آن ها زندگی کنند.

دو چهره جنجالی انگار قصد ندارند دعوا و کشمکش بر سر دو پسرشان و همچنین دارایی هایشان را تمام کنند و این بار به خاطر ساشا و میلان کارشان به دادگاه کشیده شده است. در ادامه تصویری از فرزندان پیکه و شکیرا را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزندان پیکه و شکیرا

بحث جدایی پیکه و شکیرا به عنوان یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ ترین زوج‌ های دنیای ورزش و هنر به یکی از جنجالی‌ترین بحث‌های چند هفته اخیر تبدیل شده است.
از همان ابتدای انتشار این خبر گفته شده بود که درگیری اصلی پس از جدایی بین این دو نفر بر سر حضانت دو فرزندشان است و مذاکرات برای مشخص کردن این موضوع ادامه داشت.

این ملی‌پوش اسپانیایی قصد دارد به زندگی با فرزندانش در بارسلونا ادامه دهد و تاکید دارد که آنها باید در این شهر بمانند اما شکیرا قصد دارد اسپانیا را ترک کند و به همراه دو پسرش برای ادامه زندگی به آمریکا برود.

فرزندان پیکه و شکیرافرزندان پیکه و شکیرا

دو چهره مشهور در دادگاه

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده است که تلاش‌های دو طرف و وکلای‌ شان برای تعیین تکلیف حضانت فرزندان به نتیجه نرسیده و مذاکرات در این زمینه متوقف شده است.

این در حالی است که هر دو فرزند آنها باید از تاریخ پنج سپتامبر به مدرسه بروند اما محل زندگی آنها هنوز مشخص نیست.

حالا قرار است رای دادگاه تکلیف این موضوع را مشخص کند و شکیرا باید علاوه بر دادگاهی که به خاطر فرار مالیاتی او برگزار خواهد شد، در یک دادگاه دیگر نیز حضور پیدا کند و این بار روبه‌روی همسر سابقش قرار بگیرد.

هر دو طرف دادخواست‌شان را به دادگاه ارائه کرده‌ اند و امیدوار هستند که رای دادگاهی که قرار است در هفته اول سپتامبر برگزار شود به سود آن ها باشد.

زندگی فرزندان پیکه و شکیرا

گفته می شود که جرارد پیکه بازیکن بارسلونا شرایطی را برای اجازه دادن به زندگی فرزندانش در آمریکا تعیین کرده است.

کار پیکه و شکیرا به خاطر فرزندانشان میلان و ساشا به دادگاه کشیدپیکه و شکیرا

مدافع بارسلونا از شکیرا خواننده کلمبیایی ۴۰۰ هزار یورو و پنج پرواز سالانه از اسپانیا به ایالات متحده و بازگشت از ایالات متحده به اسپانیا که همگی باید فرست کلاس باشند درخواست کرد.

در چنین شرایطی این فوتبالیست پذیرفت که بچه‌ها در آمریکا با مادرشان زندگی کنند.

پیکه از سال ۲۰۰۸ در بارسلونا بوده است. او در این مدت هشت بار قهرمان اسپانیا شد، هفت بار جام حذفی این کشور را به دست آورد و شش بار قهرمان سوپرجام شد تا از پرافتخارترین بازیکنان اسپانیایی باشد.

درحالیکه دو فرزند پیکه و شکیرا تا پایان ماه آگوست در اسپانیا خواهند بود خواننده مشهور کلمبیایی به آمریکا رفته و در شهر میامی اقامت دارد.

ورزش سه , اینستا

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس