جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اتفاق جالب برای فرزندان روبرت لواندوفسکی مهاجم بارسلونا در نیوکمپ

تاریخ نشر :سه‌شنبه 30 آگوست 2022 اشتراک:
روبرت لواندوفسکی تازه ترین ها از دنیای ورزش
پس از بازی و درخشش روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در دیدار تیمش فرزندان او به داخل زمین آمدند و دقایقی با پدر فوتبالیست خود بازی کردند.

مهاجم جدید بارسلونا به همراه خود در نیوکمپ دخترانش را نیز برده بود و دقایقی ایین دو با پدرشان بازی کرده اند. در ادامه تصویری جالب از فرزندان روبرت لواندوفسکی را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزندان روبرت لواندوفسکی

شب گذشته بارسلونا موفق شد با بریس لواندوفسکی و گل‌های روبرتو و پدری، رئال وایادولید را شکست دهد. لواندوفسکی با دو گلی که به ثمر رساند، با ۴ گل در ۳ بازی در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار گرفت. پس از بازی، دختران لواندوفسکی به زمین نیوکمپ آمدند و دقایقی با پدرشان به بازی پرداختند.

درآمد لواندوفسکی به دلیل قراردادهای بزرگی که بسته و قراردادهای اسپانسری که دارد از ۳۰ میلیون یورو هم فراتر رفته است. تنها فوق‌ستاره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار در سال ۲۰۲۱ از لواندوفسکی درآمد بیشتری کسب کرده‌اند.

در مونیخ، لواندوفسکی ۲۰ میلیون یورو در سال ۲۰۲۱ بابت قراردادش با باشگاه بایرن‌مونیخ کسب کرده که البته این مبلغ در بارسلونا کمی کمتر خواهد بود.

به عبارت دیگر، ۱۳ میلیون یورو باقی‌مانده درآمد (طبق ت خمین فوربس که درآمد لِوا را ۳۳ میلیون یورو تخمین زده) از قراردادهای او با شرکت‌هایی مثل «نایکی»، «هواوی» و «پروکتر اند گمبل» به حساب او واریز شده است.

فرزندان روبرت لواندوفسکیفرزندان روبرت لواندوفسکی

گلزنی ستاره لهستانی بارسا

پس از گذشت سه هفته از لالیگا حالا کریم بنزما می‌داند که لواندوفسکی عزم خود برای کسب عنوان آقای گلی(ال پی‌چی‌چی) را جزم کرده است.

بی‌شک ستاره لهستانی بزرگترین رقیب کریم در رقابت آقای گلی خواهد بود و باید دید ستاره فرانسوی رئال که هفته قبل توانست اولین گل فصل خود در لالیگا را به سلتا بزند، امشب برابر اسپانیول چه خواهد کرد.

همسر و فرزندان روبرت لواندوفسکی

یکی دیگر از چهره‌های کلیدی که در درک معاملات تجاری ستاره لهستانی وجود دارد همسر او آنا است که چند پروژه مشترک هم با او دارد. «Foods by Ann» یک تجارت درباره غذا و تناسب اندام است که توسط همسر لواندوفسکی هدایت و اداره می‌ شود. این زوج دو دختر زیبا دارند.

فرزندان روبرت لواندوفسکیروبرت لواندوفسکی

البته در این برند، روبرت هم محصولات مخصوص به خودش را دارد. در برند پوشاک «۴F» هم آنا نقش مهمی دارد و مثل برند غذایی آن را پیش می‌برد.

علاوه بر آن‌ ها ستاره جدید بارسلونا «Stor9» را با کمک آنا شروع کرده که جالب است بدانید یک آژانس بازاریابی و روابط عمومی است و با شرکت‌ های بزرگی در سرتاسر دنیا همکاری می‌ کند. آن‌ ها با یک گروه همکار شده‌اند تا «RL Media» را شکل بدهند و در بخش ارتباطات هم دستی بر کار داشته باشند.

خبر انلاین , خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس