جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ازدواج قریب‌ الوقوع جرارد پیکه و کلارا در ماه‌ های آینده!

تاریخ نشر :یکشنبه 28 آگوست 2022 اشتراک:
پیکه و پسرانش تازه ترین ها از دنیای ورزش
شایعه حاملگی کلارا نامزد جدید جرارد پیکه خبرهای مربوط به ازدواج آن‌ ها را تقویت کرده و گفته می شود این دو قصد دارند به زودی با هم عروسی کنند.

بعد از انتشار تصاویر مشترک ستاره بارسلونا و نامزد جدیدش گمانه زنی درباره این که وی باردار می باشد آغاز شده و احتمال این می رود که این دو به زودی با هم عروسی کنند. در ادامه جزئیات ازدواج پیکه و کلارا را در پرشین وی مشاهده کنید.

ازدواج پیکه و کلارا

نشریه مارکا در گزارشی از جدی شدن ارتباط جرارد پیکه و کارمندش کلارا چیا مارتی خبر داد و مدعی شد ممکن است این دو نفر به زودی ازدواج کنند. در این بین شایعاتی در خصوص اینکه آن‌ها در انتظار یک فرزند هستند هم وجود دارد که البته همین شایعات شدیدا شکیرا را ناراحت کرده است.

پیکه و کلارا اخیرا در چند مکان عمومی باهم دیده شده‌اند و همین موضوع در کنار اتفاقاتی چون شایعه حاملگی کلارا، خبرهای مربوط به ازدواج آن‌ها را تقویت می‌کند.

تصاویر منتشر شده از کلارا کنار پیکه در مراسم عروسی دوست مدافع بارسلونا باعث شده خیلی‌ها به این نتیجه برسند که او باردار است و در تصاویر دیگری این‌طور به نظر می‌رسد که حلقه‌ ای در دست چپ اوست.

در میان تمام این شایعات ارتباط پیکه و کلارا ادامه دارد و دیگر چیزی از رسانه‌ها پنهان نمی‌شود که این خشم شکیرا را به دنبال داشته است؛ پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کردند که تا یک سال چیزی در خصوص روابط بعدی خود فاش نکنند اما پیکه این مسئله را زیر پا گذاشته است و به نظر می رسد ازدواج پیکه و کلارا نزدیک باشد.

ازدواج پیکه و کلاراپیکه و کلارا

زندگی مدافع بارسلونا و خواننده جنجالی

پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.

شکیرا و پیکه اولین بار در سال ۲۰۱۰ و در ویدیوی آهنگ واکا واکا برای جام جهانی ۲۰۱۰ با هم آشنا شدند و ۱۲ سال باهم زندگی کردند.

جزئیات ازدواج پیکه و کلارا

هفته گذشته خبرهایی در خصوص ارتباط جرارد پیکه با کلارا چیا مارتی منتشر شد و چند رسانه از رابطه جدید مدافع بارسلونا پرده برداشتند. پیکه و کلارا اخیرا در چند مراسم هم باهم حاضر شده‌اند که گویا این موضوع باعث عصبانیت شکیرا شده است.

ازدواج قریب‌ الوقوع جرارد پیکه و کلارا در ماه‌ های آینده!شکیرا و پیکه با فرزندانشان

کلارا ۱۲ سال از پیکه کوچکتر است و گمان می‌ رود که آن‌ها در حین کار روی رویدادهای شرکت Kosmos که متعلق به پیکه است، یکدیگر را ملاقات کرده باشند و به نظر می‌ رسد جرارد پیکه خیلی زود قصد دارد ازدواج کند.

خبرانلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس