شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تولد فرزندان روزبه چشمی کاپیتان استقلال در دبی با اسم دختر و پسرش

تاریخ نشر :یکشنبه 28 مه 2023 اشتراک:
روزبه چشمی تازه ترین ها از دنیای ورزش
فرزندان دوقلوی روزبه چشمی کاپیتان دوم محبوب استقلالی ها متولد شده و این فوتبالیست معروف صاحب یک دختر به نام میلا و یک پسر به نام سلمان شده که وی با انتشار یک استوری نام فرزندانش را در صحفه شخصی اش اعلام کرده است.

کاپیتان دوم استقلال با انتشار یک استوری در صحفه شخصی اش از به دنیا آمدن دختر و پسرش خبر داده است و به نظر می رسد دو فرزند وی در دبی متولد شده اند. در ادامه اسم های فرزندان روزبه چشمی را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزندان روزبه چشمی

روزبه چشمی کاپیتان دوم تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری از به دنیا آمدن فرزندانش خبر داد.

چشمی که در دربی رفت فصل بیست و دوم گلزنی کرده بود، با یک خوشحالی خاص خبر از پدر شدنش داده بود و حالا با انتشار این استوری از به دنیا آمدن فرزندانش خبر داد. آن طور که از استوری چشمی مشخص است، او صاحب دو فرزند دختر و پسر شده که اسم های آنها را سلمان و میلا انتخاب کرده است.

گفتنی است دختر و پسر کاپیتان استقلال در شهر دبی به دنیا آمدند.

فرزندان روزبه چشمیاسم فرزندان روزبه چشمی

ملی پوش استقلال آچار فرانسه ساپینتو

استقلال روز گذشته توانست با شکست دادن پیکان، چهارمین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرد.

در این دیدار روزبه چشمی در ابتدای بازی با پیکان در پست هافبک دفاعی در زمین حاضر شد، اما به محض این‌که استقلال دست به تعویض زد و داسیلوا را از زمین بازی بیرون کشید، روزبه یک خط عقب‌ تر رفت و به‌عنوان دفاع وسط کنار عارف غلامی بازی نسبتا خوبی را ارائه داد

به نظر می‌ رسد روزبه چشمی این روزها آچار فرانسه استقلال شده است و هر موقع که ساپینتو نیاز داشته باشد در پست مورد نظر بازی می‌ کند.

تولد فرزندان روزبه چشمی کاپیتان استقلال در دبی با اسم دختر و پسرشروزبه چشمی

جالب است بدانید چشمی علاوه بر دفاع وسط در پست دفاع راست، هابک دفاعی و هافبک وسط نیز تجربه بازی را دارد.

به دنیا آمدن فرزندان روزبه چشمی

روزبه چشمی که در فصل جاری یک از خوب های استقلال در میانه میدان بوده در تمرین امروز استقلال به هم‌تیمی‌هایش شیرینی داد و دلیل آن به دنیا آمدن دو فرزند او به طور همزمان بوده است.

این بهترین خبر ممکن برای او پیش از دربی بود و امیدوار است روز چهارشنبه با پیروزی در دربی و قهرمانی در جام حذفی فصل جاری را با یک خاطره خوب به پایان ببرد.

روزبه چشمی زننده یکی از گل های تیم ملی در بازی با ولز بود. تنها مسابقه‌ای که در جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی تیم ملی پایان یافت.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس