جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تفریح سردار آزمون و همسرش در یک استخر لاکچری در دبی

تاریخ نشر :دوشنبه 29 مه 2023 اشتراک:
سردار آزمون و زنش تازه ترین ها از دنیای ورزش
سردار آزمون لژیونر ایرانی باشگاه بایر لورکوزن به همراه همسر باردارش آناهیتا برای تعطیلات پایان فصل به دبی رفته اند و این مهاجم محبوب تیم ملی تابستان از این باشگاه آلمانی جدا خواهد شد و باید دید مقصد بعدی وی کجا خواهد بود.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای تعطیلات به همراه همسر باردارش به دبی رفته و تصویری از استخر هتل محل اقامتش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه عکس های از سردار آزمون و زنش را در پرشین وی مشاهده کنید.

سردار آزمون و زنش

بعد از یک فصل و نیم حضور در بایرلورکوزن به نظر می‌رسد که سردار آزمون به درهای خروجی این باشگاه نزدیک شده و در تابستان پیش‌رو این تیم آلمانی را ترک خواهد کرد.

سردار که در آستانه تصمیم مهم برای آینده فوتبالی خود است، با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود نشان داد که بی توجه به این اخبار نقل و انتقالاتی فعلا قصد دارد تا از روزهای تعطیلی لیگ به همراه همسرش استفاده کند.

مهاجم ایرانی باشگاه بایر لورکوزن آلمان دبی را به عنوان محل استراحت خود انتخاب کرده است.

سردار آزمون و زنشاستوری سردار آزمون

گودبای پارتی ستاره ایرانی به میزبانی روهر اشتادیون

سردار در نقل و انتقالات و انتقالات زمستانی نیز فقط یک گام تا ترک بای آره‌نا فاصله داشت و تا آستانه حضور در مارسی فرانسه پیش رفت؛ موضوعی که خود او نیز در یکی از مصاحبه های خود به آن اشاره کرده بود. با این حال این انتقال در آخرین لحظات منتفی شد تا این مهاجم ملی پوش ایرانی در جمع شاکردان ژابی آلونسو ماندگار شود.

حالا بعد از چند ماه دوباره آزمون در آستانه ترک لورکوزن قرار گرفته است. بیلد هفته گذشته خبر داد که این مهاجم ایرانی دوباه مورد توجه مارسی قرار گرفته و به نظر می رسد که حضور در این باشگاه فرانسوی محتمل ترین مقصد برای سردار محسوب می شود.

سردار آزمون و زنشسردار آزمون در کنار همسرش و ارسلان قاسمی

لورکوزن امروز در هفته آخر بوندسلیگا به مصاف بوخوم خواهد رفت و احتمالا سردار آزمون آخرین بازی خود را در ترکیب لورکوزن در روهر اشتادیون انجام خواهد داد. دیداری که برای هر دو تیم هم از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که لورکوزن برای حفظ سهمیه لیگ کنفرانس و بوخوم برای فرار از سقوط تلاش می کنند.

سردار آزمون و زنش با بازیگر مشهور

سردار آزمون در بازی لورکوزن مقابل فرانکفورت گل سوم تیمش را به ثمر رساند. این چهارمین گل فصل مهاجم ایرانی در بوندسلیگا آلمان بود و او در دومین بازی متوالی در وقت اضافه برای تیمش گلزنی کرد.

درخشش سردار در این بازی یک مهمان ویژه هم داشته است. ارسلان قاسمی، بازیگری که رابطه خوبی با سردار آزمون دارد به دعوت او راهی آلمان شده بود و این بازی را از نزدیک تماشا کرد. مهاجم ایرانی لورکوزن پس از بازی با انتشار تصویری در کنار او از حضورش در این مسابقه تشکر کرد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس