شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تولد فرزند جان استونز مدافع ملی‌ پوش در جریان جام‌ جهانی ۲۰۲۲

تاریخ نشر :سه‌شنبه 25 اکتبر 2022 اشتراک:
جان استونز تازه ترین ها از دنیای ورزش
جان استونز مدافع ملی‌ پوش تیم ملی انگلیس در انتظار تولد اولین فرزندش در جریان جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر می باشد و این خبر را اعلام کرده است.

مدافع انگلیسی منچستر سیتی در آستانه رفتن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به زودی برای اولین بار پدر می شود. در ادامه جزئیات تولد فرزند جان استونز را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزند جان استونز

جان استونز مدافع میانی ۲۸ ساله منچسترسیتی، قرار است در ترکیب تیم ملی انگلیس برای جام‌ جهانی قطر حضور داشته باشد. و اگر پسران گرت ساوت‌ گیت قهرمان شوند، او چیزی فراتر از جام ژول ریمه را بالای سر خواهد برد.

نامزد استونز، اولیویا نیلور ۳۳ ساله، که به تازگی برند لباس کودک خود به نام «موش» را راه‌ اندازی کرده، قرار است که تا آخر ماه دسامبر اولین فرزندش با جان استونز را به دنیا بیاورد.

فرزند جان استونزجان استونز و همسرش

یک منبع آگاه گفت: «آنها از خوشحالی سر از پا نمی‌ شناسند. خانواده برای آنها فوق‌ العاده زیاد ارزش دارد. آنها همیشه بچه می‌ خواستند و این اتفاقی ویژه و زیباست. برای استونز هیچ چیزی والاتر از تولد فرزندش نیست، اما قهرمانی جام جهانی هم می‌ تواند باعث خوشحالی او شود.»

تولد فرزند جان استونز

ساوت‌گیت قرار است به زودی فهرست ۲۶ نفره بازیکنان حاضر در جام‌ جهانی را اعلام کند. آنها در اولین بازی خود در تاریخ ۲۱ نوامبر به مصاف ایران خواهند رفت؛ یک روز پس از شروع تورنمنت. و فینال در تاریخ ۱۸ دسامبر برگزار خواهد شد.

بعید است اولیویا برای تماشای استونز به قطر سفر کند. اما احتمالاً به استونز اجازه پرواز به خانه برای زایمان نامزدش داده خواهد شد، همانند فابین دلف که در طول جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه رفت که پیش همسرش باشد.

تولد فرزند جان استونز مدافع ملی‌ پوش در جریان جام‌ جهانی 2022جان استونز

استونز چند ماه بعد از همان تورنمنت ۲۰۱۸ با اولیویا آشنا شد و رابطه عاشقانه این دو نفر شکل گرفت و اکنون به زودی فرزند جان استونز  به دنیا خواهد آمد.

ستاره انگلیسی منچسترسیتی

استونز ۲۷ ساله در ۱۸ ماه گذشته در سیتی نمایش چشمگیری داشته و از تلاش برای رسیدن به ۱۱ نفر اصلی و افت در دوران قرنطینه در سال ۲۰۲۰ توانست در فصل پیش هم جایگاه ثابتی در تیم برای خود به دست بیاورد و هم نقشی کلیدی در قهرمانی سیتیزن ها در فصل پیش لیگ برتر ایفا کند.

این مدافع انگلیسی تا تابستان آینده با سیتی قرارداد داشت و باشگاه اکنون با تمدید ۴ ساله جدیدی موافقت کرده است که تعداد فصل های مدافع شماره ۵ در ورزشگاه اتحاد را به ۱۰ فصل خواهد رساند.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس