پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

مبارزه نیکو علی والش نوه اسطوره بوکس محمد علی کلی در انگلیس

تاریخ نشر :دوشنبه 24 اکتبر 2022 اشتراک:
نیکو علی والش تازه ترین ها از دنیای ورزش
نوه اسطوره بوکس نیکو علی والش جوان 22 ساله گفته می شود که برای بازی آندرکارت آرتور بتربیف در مقابل آنتونی یارد به انگلیس می رود.

نوه اسوره بوکس دنیا به زودی برای اولین بار در بریتانیا به مبارزه دعوت شده است و گفته می شود او با آنتونی یارد مسابقه خواهد داد. در ادامه جزئیات مبارزه نیکو علی والش را در پرشین وی مشاهده کنید.

نیکو علی والش

باب آروم که یک پروموتور است در گفت و گو با Seconds Out فاش کرد که قصد دارد نیکوی ۲۲ ساله را برای بازی آندرکارت آرتور بتربیف در مقابل آنتونی یارد به بریتانیا ببرد.

نوه اسطوره بوکس که در وزن متوسط رقابت می‌ کند شروعی خیره کننده در دوران حرفه‌ی خود داشته و خیلی‌ ها منتظر اولین مسابقه عنوان نوه یکی از بزرگترین مبارزان تاریخ هستند. نیکو تا کنون میراث خانوادگی را به خوبی ادامه داده چرا که او زیرا با پیروزی در تمام شش مبارزه حرفه‌ ای خود شکست‌ ناپذیر باقی مانده است.

این جوان ۲۲ ساله در گفت و گو با سان فاش کرد که چگونه چشمان پدربزرگش هر بار که مسابقات قدیمی خود را تماشا می کرد، برق می‌ زد. نیکو اخیراً گفت:«مبارزه‌ های اصلی که ما تماشا می‌ کردیم، مبارزات او بود.

نیکو علی والشبوکسور مشهور

مبارزه نیکو علی والش در انگلیس

وقتی او را از تلویزیون تماشا نمی‌کردیم، کلیپ‌های اسپارینگ و تمرینات من را با تلفنم تماشا می‌ کردیم. اگر من مجبور بودم یک مبارزه او را انتخاب کنم، ما معمولا Rumble in the Jungle را تماشا می کردیم زیرا این مبارزه مورد علاقه من است.

تماشای این مسابقه با او و دیدن عکس‌ العمل او لذت بخش بود. منظورم این است که او همیشه وقتی ما آن را تماشا می کردیم واکنش نشان می داد. من همیشه مبارزات او را تماشا می‌کنم.

تکرار کردن او سخت است، زیرا او بسیار متفاوت است، بنابراین سعی نمی‌کنم او را تکرار کنم اما قطعا مبارزات او را تماشا می‌کنم زیرا بسیار سرگرم‌کننده هستند. این مرا به خاطرات دوران کودکی که با او تماشا می‌کردم برمی‌گرداند.

یادم می‌ آید که وقتی خودش را می‌ دید چشم‌ هایش برق می‌ زد. این یکی از بهترین چیزهایی بود که من مبارزات او را با او تماشا کردم و واکنش‌هایش را دیدم، واکنش او به ضربه زدن به حریف یا برخورد حریفش با او.»

نیکو علی والشنیکو علی والش

صحبت های نوه محمد علی کلی

نوه محمد علی کلی پس از پیروزی پنجم و متوالی خود در بوکس حرفه ای، افزود: «بهترین آرزوها را برای او و تیمش دارم. او یک قهرمان واقعی است. اما من کاملاً منتظر این شرایط بودم، فرصتش را پیدا کردم و از آن استفاده کردم».

مسابقه اصلی بین اسکار والدز و شکور استیونسون برگزار می شد که قهرمانان سبک وزن جهان به شمار می آیند. این مسابقه با پیروزی استیونسون همراه بود.

خبر آنلاین , روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس