چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فرزند ماریا شاراپووا تنیسور زیباروی روسی به دنیا آمد +عکس و نام فرزندش

تاریخ نشر :شنبه 16 جولای 2022 اشتراک:
ماریا شاراپووا تازه ترین ها از دنیای ورزش
ماریا شاراپووا تنیسور سابق روسی با انتشار تصویری زیبا در کنار همسر و پسر تازه متولد شده اش عنوان کرد که پسرش به دنیا آمده و او برای اولین بار مادر شده است.

تنیسور زیباروی روسیه ای و همسر تاجرش اولین فرزندشان را در آغوش گرفتند و صاحب یک پسر شده و اسمش را تئودور گذاشته است. در ادامه عکس های فرزند ماریا شاراپووا را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزند ماریا شاراپووا

ماریا شاراپووای ۳۵ ساله و نامزدش الکساندر گیلکز این هفته صاحب فرزند پسر شدند، و ماریا عکسی در کنار همسر و پسرش «تئودور» را با ۴.۴ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

برنده پنج دوره گرند اسلم زیر عکس نوشت: «تئودور زیباترین، چالش‌برانگیزترین و ارزشمندترین هدیه‌ ای که خانواده کوچک ما می‌ توانست داشته باشد.»

این تنیس‌ باز بازنشسته روس در روز تولدش در ماه آوریل خبر بارداری‌ اش را اعلام کرده بود.

شاراپووا و گیلکز ۴۲ ساله در سال ۲۰۱۸ با هم آشنا شدند. این تاجر بریتانیایی سپس در دسامبر ۲۰۲۰ از شاراپووا خواستگاری کرد و حلقه نامزدی ۳۰۰۰۰۰ پوندی الماس به ماریا داد. شاراپووا هنگام اعلام نامزدی خود نوشت: «از روز اولی که همدیگر را دیدیم، گفتم بله.

فرزند ماریا شاراپوواماریا شاراپووا و همسرش

این راز کوچک ما بود.» و گیلکز از ماریا تشکر کرد و نوشت: «من را تبدیل به خوشحال‌ترین آدم دنیا کردی. مشتاقانه در انتظار یک عمر زندگی در کنار تو هستم تا دوستت بدارم و از تو بیاموزم.»

تولد فرزند ماریا شاراپووا

شاراپووا در فوریه ۲۰۲۰ از تنیس اعلام بازنشستگی کرد. و نوشت: «چگونه تنها زندگی‌ای را که تا به حال شناخته‌ای پشت سر می‌گذاری؟ چطور از میادینی که از دوران کودکی در آن تمرین کرده‌ای دور می‌شوی، از بازی‌ای که دوستش داری، بازی‌ای که اشک‌ های ناگفته و شادی‌ های وصف‌ناپذیری را برایت به ارمغان آورد، ورزشی که در آن خانواده‌ پیدا کردی، همراه با طرفدارانی که بیش از ۲۸ سال پشتت ایستادند و حمایتت کردند؟ من در این راه تازه‌ کارم.. پس لطفا من را ببخش، تنیس.. با تو خداحافظی می‌ کنم.»

شاراپووا در آگوست ۲۰۰۵ در حالی که تنها ۱۸ سال داشت، شماره ۱ جهان شد و چهار بار دیگر هم به این مقام دست پیدا کرد. او پنج عنوان اصلی (دو عنوان در اوپن فرانسه و یک اوپن استرالیا و یک اوپن ایالات متحده به علاوه ویمبلدون) و در مجموع ۳۶ عنوان کسب کرد.

فرزند ماریا شاراپووافرزند ماریا شاراپووا

خانواده ستاره مشهور تنیس

پدر ماریا شاراپووا به تحقق رویاهای او کمک کرد. ماریا و پدرش با تنها ۷۰۰ دلار به ایالات متحده مهاجرت کردند که این پول نیز قرضی بود. آن‌ ها در سال ۱۹۹۴ به میامی نقل مکان کردند و پدرش برای گذران زندگی در مشاغل عجیب و غریب کار کرد. مادرش تا سال ۱۹۹۶ نتوانست به آن‌ ها ملحق شود.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس