سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تهدید فرانچسکو توتی و همسرش به یک رسوایی بزرگ در ایتالیا

تاریخ نشر :چهارشنبه 14 سپتامبر 2022 اشتراک:
فرانچسکو توتی و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
فابریزیو کورونا در ایتالیا علیه اسطوره فوتبال ایتالیا فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی را تهدید به افشاگری کرده و ظاهرا این زوج یکدیگر را به خیانت متهم کرده اند.

اسطوره بزرگ رم و ایتالیا به تازگی بعد از بیست ساز زندگی مشترک از همسر خود ایلاری جدای می شود و در مصاحبه ای غیرمنتظره وی را متهم به خیانت کرده است. در ادامه ماجرای تهدید فرانچسکو توتی و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرانچسکو توتی و همسرش

فابریزیو کورونا در ایتالیا یک چهره مشهور رسانه‌ای است که از او به‌عنوان سلطان پاپاراتزی‌ها یاد می‌شود. در روزهای اخیر و بعد از جنجالی که مصاحبه فرانچسکو توتی درباره هسمرش ایلاری و پاسخ ایلاری از طریق وکیلش ایجاد کرد کورونا از این فرصت استفاده کرد تا به موجی رسانه‌ای دامن بزند.

او از طریق حساب اینستاگرامی خود حملاتی علیه توتی و همسرش انجام داد. کورونا ازجمله عکس زنی را منتشر کرد و مدعی شد حلقه سوم رابطه این فرد بوده است.

این چهره رسانه‌ای همچنین فایلی صوتی را منتشر کرد که مدعی بود صحبت‌ های این فرد است. یک زن در این فایل صوتی ادعاهایی تند علیه فرانچسکو توتی مطرح می‌ کرد. کورونا مدعی شد شواهد دیگری هم در دست دارد که خیانت توتی را اثبات می‌کند.

وعده کورونا اما دست‌ کم از طریق حساب اینستاگرامی او انجام نخواهد شد چرا که مدت کوتاهی بعد از انتشار این پست‌ها حساب او در این شبکه اجتماعی مسدود شد.

فرانچسکو توتی و همسرشفابریزیو کورونا

کورونا فعال رسانه ای در ایتالیا

برخی رسانه‌ها در ایتالیا مدعی شدند فرانچسکو توتی بعد از انتشار پست‌های جنجالی فابریزیو کورونا سعی کرده با او تماس بگیرد و خواهان حذف پست‌ های او بشود. گفته می‌شود او یک فایل صوتی در اختیار دارد که صحبت‌ های فرانچسکو توتی و همسرش و درخواست او برای حذف پست‌های اینستاگرامی در آن شنیده می‌شود.

کورونا پاپاراتزیِ ایتالیایی در یک پیام اینستاگرامی جنجالی نوشت:«پارادوکس اینجا است که کل ایتالیا درباره این زن و شوهر صحبت می‌کنند. ایلاری که خودش را مثل یک ملکه می‌داند می‌خواهد به من درس اخلاق بدهد.

بله، همان کسی که شوهرش درباره او آن حرفها را زده بود. نقاب او بالاخره افتاد. مصاحبه ایلاری حمله‌ای از طرف او بود به همسرش؛ ایلاری می‌خواهد برای انتقام گرفتن از من همسرش را جلو بیندازد.

او من را متهم کرده بود که همه خبرهایی که درباره آنها کار کرده بودم؛ از خودم ساخته‌ام. مردم باید بدانند که ازدواج این دو نفر اصلا از سر عشق و عاشقی نبود. ازدواجی که هدفش تنها منافع مشترک بود و بس.

فرانچسکو توتی و همسرشفرانچسکو توتی و همسرش

کسی که عاشق باشد خیانت نمی‌کند. من برای بچه‌هایشان متاسفم. من در کارم مثل یک پادشاه هستم و هفته آینده مطلبی مستند با عکس‌ها و فایل‌های واقعی منتشر خواهم کرد. فرانچسکو و ایلاری عزیز، وقت روشن شدن حقیقت رسیده. شما بودید که شروع کردید!»

درخواست جدایی فرانچسکو توتی و همسرش

ماجرای درخواست جدایی فرانچسکو توتی از همسرش ایلاری امروز بار دیگر جنجالی شد. علت جنجال‌ها مصاحبه مفصلی بود که اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه آاس رم انجام داد و در آن همسرش را به خیانت متهم کرد.

ایلاری، همسر فرانچسکو توتی، پاسخ به همسرش را به وکیل خود واگذار کرد. الساندر سیمئونه، وکیل همسر فرانچسکو توتی، با انتشار یک بیانیه گفت از طرف موکلش ماموریت پیدا کرده که پاسخ اسطوره فوتبال ایتالیا را بدهد.

او اعلام کرد که استراتژی حقوقی تیم وکلای ایلاری توتی بعد از صحبت‌های فرانچسکو تغییری نخواهد کرد. وکیل همسر توتی همچنین از قول موکلش اعلام کرد که انتظار این مصاحبه و ادعاهای او را داشته است.

در بیانیه وکیل ایلاری از قول او چنین آمده است:” حالا دست‌کم یک چیز کاملا روشن شده است. اینکه توافق ما دیگر محلی از اعراب ندارد چون زیر پا گذاشته شده است. دعوای حقوقی ما برای طلاق روز به روز نزدیک‌تر می‌شود و ایلاری به دادگاه می‌رود که حرف‌های خود را بزند تا همه حرف‌های او را هم بشنوند”.

ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس