یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تبریک همسر بیرانوند با تصویری از خودش در استادیوم آزادی به سرخپوشان

تاریخ نشر :دوشنبه 25 دسامبر 2023 اشتراک:
علیرضا بیرانوند تازه ترین ها از دنیای ورزش
اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند که دخترعموی وی می باشد شادی خاصی نسبت به پیروزی خاص سرخپوشان نشان داده و تصویری از خود با استایلی شیک در ورزشگاه آزادی در استوری اینستاگرامش برای برد ارزشمند این تیم منتشر کرده است.

بعد از پیروزی پرسپولیسی ها در دیدار روز گذشته خود مقابل شمس آذر قزوین خانواده سرخپوشان نیز از این موفقیت خوشحال شدند و به شادی پرداختند. در ادامه استوری همسر علیرضا بیرانوند را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر علیرضا بیرانوند

پرسپولیس روز گذشته با نتیجه ۲ بر یک شمس‌ آذر قزوین را شکست داد و پس از ۲ بازی به روند برد برگشت.

پس از این بازی زن علیرضا بیرانوند با انتشار تصویری از خودش در ورزشگاه آزادی برد پرسپولیس را تبریک گفت. البته به نظر می‌ رسد عکس همسر بیرانوند مربوط به بازی دربی باشد.

گفتنی است علیرضا بیرانوند که در این فصل در تمامی بازی‌های پرسپولیس حاضر بوده در دیدار قبلی مقابل استقلال خوزستان دچار مصدومیت شد و با این حال تا انتها در زمین باقی ماند و پس از بازی نیز در شرایطی که هنوز احساس مصدومیت داشت با انجام تمرینات ریکاوری دیرتر از سایرین به تمرینات گروهی اضافه شد اما حالا او آماده دیدار برابر شمس آذر قزوین است.

همسر علیرضا بیرانونداستوری همسر علیرضا بیرانوند

گلر محبوب تیم ملی و پرسپولیسی ها

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل شمس آذر گفت: به باشگاه بزرگ، تیم، بازیکنان و هواداران خون‌گرم پرسپولیس تبریک می‌گویم.

بازی سنگینی داشتیم چرا که شمس آذر نشان داد تیم غول کشی است و تیم‌ های بزرگی را شکست داده و امتیاز گرفته است. تیم ما کار بزرگی انجام داد مخصوصا پس از ۱۰ نفره شدن.

برد این بازی در ادامه لیگ به ما کمک خواهد کرد. مقابل تیمی بودیم که بازی‌ های زیادی را نباخته بود بنابراین این برد پس از ۱۰ نفره شدن، ارزشمند بود.

همسر علیرضا بیرانوندعلیرضا بیرانوند

همسر علیرضا بیرانوند و فرزندانش

علیرضا بیرانود متاهل است و درواقع در سن کم موفق شد تشکیل خانواده بدهد. او یکی از دلایل موفقیتش را همین ازدواج زود هنگامش می داند. در واقع بیرانوند ۱۸ ساله بود که با دخترعمویش ازدواج کرد. آقای دروازه بان درباره ماجرای ازدواجش گفته است که آنها عشایر بودند و خانواده همسرش در شهر زندگی می کردند.

وقتی او برای ثبت نام مدرسه به شهر می آمد شب ها به منزل عمویش می رفت که از همان دوران به دخترعمویش دل بست؛ سرانجام پس از اینکه خانواده علیرضا به شهر آمدند ۲ ، ۳ بار خانواده اش را برای خواستگاری به منزل عمو فرستاد که خانواده عمویش با ازدواج آنها مخالف بود اما سرانجام با هم ازدواج کرده و دو فرزند دارند.

خبرانلاین , ایسنا , رکنا

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس