یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تلخ‌ ترین صحنه ها از مراسم بدرقه ملیکا محمدی / او در آمریکا آرام می گیرد

تاریخ نشر :سه‌شنبه 26 دسامبر 2023 اشتراک:
ملیکا محمدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
تصاویری دلخراش از آخرین وداع با بانوی فوتبالیست تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه خاتون بم که در میان اشک های تلخ هم تیمی هایش بدرقه شد و از بم راهی شیراز و بعد از آن امریکا شد تا در آنجا ارام گیرد... روحش شاد و یادش گرامی باد

تلخ است آن هم مرگ جوانی که تنها ۲۳ سال داشت و دنیایی از آرزوها و هدف ها و به دنبال همین آرزوها برای پوشیدن پیراهن تیم ملی از آمریکا به ایران آمده بود اما ناگهان چقدر زود دیر می شود. در ادامه تصاویر مراسم تشییع جنازه ملیکا محمدی را در پرشین وی مشاهده کنید.

تشییع جنازه ملیکا محمدی

شاید در طول عمر روزنامه نگاری و نویسندگی، فقط یک بار بشود اینطور نوشت. نوشتن را شروع نشده تمام کرد. همان اول نقطه گذاشت و با یک عکس قصه یک مصیبت را شرح داد. مثلا یک عکس بگذاری و بنویسی بدون شرح. یا اگر خیلی بخواهی حوصله خرج دهی از مردم بخواهی برای آن کپشن بنویسند.

عکس تابوت ملیکا، عکس خندان ملیکا که با ربان سیاه و گلایول های سفید تزئین شده است و روی آمبولانس چسبیده است، از همان تصاویری است که تفسیر ندارد.

ملیکا محمدیمراسم تشییع زنده یاد ملیکا محمدی

کدام واژه توان توصیف این غم بزرگ را دارد؟ مثلا چه بنویسیم؟ ملیکا محمدی، ستاره ۲۳ ساله تیم ملی زنان، همان که مهاجرت معکوس کرده بود و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی از آمریکا به ایران آمده بود، درگذشت؟

بنویسم روحش شاد، بنویسیم برای خانواده محمدی، برای آیدا و پدر و مادر ملیکا آرزوی صبر داریم؟ مگر آرزوی صبر ما از سوز اشک‌های آیدا کم می‌کند؟

تشییع جنازه ملیکا محمدیتشییع جنازه ملیکا محمدی

وداع تلخ با بانوی ملی پوش

مثلا چطور بگوییم که امروز، همین یک ساعت پیش، تابوت ملیکا در ورزشگاه شهر بم چرخید. مهدیه، شهناز، سرشین، سمیه، نگین، عاطفه و … زیر تابوت ملیکا را گرفته بودند. تابوت ملیکا… چه واژه‌های عجیبی. ملیکا آخرین دور قهرمانانه خود را در بم، روی شانه‌های هم تیمی‌هایش زد و تمام.

فوتبالمراسم بدرقه ملیکا محمدی

همانطور که خودش خواسته بود، همانطور که خودش گفته بود، او را بعد از بم به زادگاهش بردند، به شیراز، اطلسی، بغل نونوایی فردین…

ملیکا، این غم بزرگ‌تر از چیزی است که با نوشتن، با واژه، با گفتن قابل توصیف باشد. آن همه شور و شوق، آن همه نور در چشمان پر از امید تو برای بالا بردن جام قهرمانی، خاموش شدنی نبودند.

تشییع جنازه ملیکا محمدیتصویری تلخ از استوک های ملیکا محمدی

وقتی چیزی غیر ممکن باشد، وقتی چیزی را باور نکرده باشی پس نمی‌توانی درمورد آن بنویسی، می‌گویند تو رفتی، عکس تابوت و آمبولانسی که منقش به تصویر تو بود را در صفحه دوستانت دیدیم، پس ما هم باید با تو خداحافظی کنیم به امید دیدار ملیکا…

مراسم تشییع جنازه ملیکا محمدی

ملیکا که در سانحه رانندگی بامداد سوم دی ماه جان باخت، در میان اندوه بسیار هم تیمی‌هایش در ورزشگاه فجر بم بدرقه شد.

به دلیل حضور خانواده ملیکا در امریکا، دایی و عموی او برای انتقال پیکرش در بم حضور یافته بودند و اعلام شد: پیکر ملیکا به زادگاهش شیراز و سپس برای تدفین به امریکا منتقل خواهد شد.

فوتبالبانوان فوتبالیست در مراسم وداع با ملیکا محمدی

پیکر «ملیکا محمدی» بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه خاتون بم که بامداد یکشنبه در جریان حادثه رانندگی در سن ۲۳ سالگی دار فانی را وداع گفت، ظهر دوشنبه (۴ دی ۱۴۰۲) با حضور ورزشکاران، مسئولان و دوستانش در زمین چمن ورزشگاه فجر بم تشییع شد.

پیکر این بانوی جوان فوتبالیست پس از وداع با هم تیمی‌ها به شیراز منتقل می‌شود تا برای تدفین و خاکسپاری به کشور آمریکا انتقال یابد. شادروان ملیکا محمدی که در آمریکا زندگی می‌کرد برای حضور در تیم ملی فوتبال به ایران آمده بود.

تشییع جنازه ملیکا محمدیبانوان تیم ملی در تشییع جنازه ملیکا محمدی

ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس