جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

درگیری همسر ستاره قرمزپوش لیورپول به خاطر ملکه بریتانیا!

تاریخ نشر :یکشنبه 11 سپتامبر 2022 اشتراک:
فابینیو و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود که ربکا تاوارز همسر فابینیو هافبک لیورپول به خاطر واکنش های منفی نسبت به پست احساسی او درباره مرگ ملکه الیزابت با هوادارانش درگیر شده است.

همزمان با مرگ ملکه بریتانیا ربکا همسر فابینیو ستاره لیورپول با انتشار پستی احساسی در شبکه های اجتماعی خبرساز شد و هواداران لیورپول زیر پست او واکنش های نشان دادند که در ادامه تصاویری از وی را در پرشین وی مشاهده کنید.

اینستاگرام همسر فابینیو

ربکا تاوارز، همسر هافبک لیورپول، به خاطر اظهارنظرهای منفی زیر پستی که برای درگذشت ملکه بریتانیا منتشر کرده بود، با بعضی از هواداران درگیری پیدا کرد.

ملکه بریتانیا دو روز قبل در ۹۶ سالگی درگذشت و این اتفاق با واکنش های زیادی همراه بود؛ از جمله ربکا تاوارز، عکسی از ملکه الیزابت دوم را در توئیترش منتشر کرد و نوشت:« روحت شاد علیا حضرت!»

اما واکنش هایی که بعضی از کاربران زیر این پست نشان دادند، باعث شد تا او در توئیترش بنویسد:”چنین اظهار نظرهایی در این لحظات شرم‌آور است. لطفا کمی محترمانه رفتار کنید!”

همسر فابینیوپست اینستاگرام همسر فابینیو

ناراحتی ربکا تاوارز از هواداران لیورپول

البته ناراحتی هواداران لیورپول از این پست غیرقابل پیش بینی هم نبود. لیورپولی ها با خانواده سلطنتی و دولت بریتانیا خصومت تاریخی دارند و این در ماجرای اعلام مرگ ملکه هم بازتاب داشت.

 

ربکا تاوارز تا پیش از این رابطه خوبی با هواداران لیورپول داشت و به دلیل انتشار عکس و خبر از شرایط همسرش و تیم لیورپول به عنوان یک منبع خوب برای طرفداران این تیم شناخته می شد اما انتشار پستی در مورد مرگ ملکه، اکنون او را مقابل هوداران قرار داد.

درگیری همسر ستاره قرمزپوش لیورپول به خاطر ملکه بریتانیا!فابینیو ستاره لیورپول

پست احساسی همسر فابینیو درباره ملکه

در همان ابتدا هم کاربری به او هشدار داد که این پست باعث واکنش هواداران خواهد شد اما او نوشت: «اهمیتی نمی‌ دهم! من اینجا نیستم که هر کاری که مردم از من انتظار دارند، انجام بدهم. من اعتقادات خودم را دارم و فکر می کنم “احترام” چیزی است که همه باید به آن پایلند باشیم.»

ربکا تاوارز خود یک فوتبالیست حرفه ای بود و سابقه بازی در لیگ‌ های اسپانیا و فرانسه را دارد اما بعد از انتقال فابینیو به لیورپول، برای اینکه کنار همسرش باشد، فوتبال را کنار گذاشت.

ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس