پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

همسر هادی چوپان در کنار فرزندانش قهرمانان زندگی‌ گرگ ایرانی

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 29 دسامبر 2022 اشتراک:
هادی چوپان تازه ترین ها از دنیای ورزش
هادی چوپان قهمران ایرانی با انتشار متنی احساسی در اینستاگرامش از زحمات خانواده‌ اش برای رسیدن او به مقام قهرمانی مستر المپیا تشکر کرده است و این ورزشکار مطرح سال ها قبل ازدواج کرده و سه فرزند دارد.

قهرمان مستر المپیا تصویری از قهرمان زندگی اش را منتشر کرده و از او تشکر کرده و این حرکت جالب این ورزشکار مطرح مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه تصویری دیده نشده از همسر هادی چوپان را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر هادی چوپان

هادی چوپان، با انتشار متنی در فضای مجازی از زحمات خانواده‌اش برای او در راه رسیدن به مقام قهرمانی مستر المپیا تشکر کرد.

چندی پیش هادی چوپان موفق شد در رقابت‌های مسترالمپیای آمریکا مدال قهرمانی را از آن خود کند و نامش را در تاریخ رشته بدنسازی به عنوان اولین ایرانی که موفق به کسب این عنوان شده است ثبت کند.

حالا هادی چوپان با انتشار یادداشتی برای همسرش، بار دیگر توجه کاربران و رسانه‌ ها را به خود جلب کرده است. او در این یادداشت احساسی به تقدیر و تشکر از همسر و خانواده‌ اش پرداخته است.

گرگ ایرانی در این رابطه نوشته است: «اگر در بهترین زمان دنیا و در بهترین مکان خوشبختی در بهترین نقطه دنیا باشید، اما در کنار خانواده نباشید، هیچ لذتی وجود ندارد. دلتنگی خیلی سخته.

بانوی من بهترین همراه زندگی من است. دوستت دارم عزیزم. بابت تمام زحمات و همه چیز شما متشکرم. صبر و تلاش شما برای زندگی بهتر شما قهرمان زندگی من هستید بانو»

همسر هادی چوپانهمسر هادی چوپان و فرزندانش

قهرمانی گرگ ایرانی

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایران و ملقب به «گرگ ایرانی» که مدتی پیش با کسب عنوان چهارمی مستر المپیای ۲۰۲۰ تاریخ ساز شد، امروز توانست برای اولین بار قهرمان مستر المپیا شود و بدین ترتیب به اولین بدنساز ایرانی تبدیل شود که قهرمانی مستر المپیا به عنوان ارزشمندترین جایزه دنیای پرورش اندام را کسب کند.

او ورزشکاری است که به خاطر گذشته سخت و تلاش های بی وقفه اش شناخته می شود، کسی که در سال های گذشته نیز توانسته بود رتبه های بالای مستر المپیا را کسب کند اما امسال توانست در حضور بزرگانی مانند بگ رامی مصری و براندون کوری به مقام قهرمانی مستر المپیا دست یابد.

همسر هادی چوپانهادی چوپان

همسر هادی چوپان قهرمان پرورش اندام

هادی چوپان ورزشکار و بدن ساز معروف ایرانی ۴ مهر ماه در استان فارس متولد شده و ۳۵ سال سن دارد. وی از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را آغاز کرد. او چند سالی است که ازدواج کرده و ۳ فرزند دارد.

گفتنی است که هادی چوپان ملقب به گرگ پارسی در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ موفق به کسب مقام قهرمانی شد. او به عنوان نخستین ایرانی مقام قهرمانی مستر المپیا را در سال ۲۰۲۲ کسب کرد و جایزه‌اش را به تمام مردم ایران به ویژه زنان ایرانی تقدیم کرد.

ورزش سه , روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس