سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اختلاف تازه شکیرا و پیکه در تعطیلات کریسمس وی در دبی با فرزندانش

تاریخ نشر :چهارشنبه 28 دسامبر 2022 اشتراک:
شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
جرارد پیکه و شکیرا ظاهرا به خاطر فرزندانش توافق لازم را ندارند زیرا خواننده مشهور کلمبیایی بدونه اطلاع نامزد سابقش ستاره بارسا پسرانش میلان و ساشا را برای گذراندن تعطیلات سال نو میلادی به دبی برده است.

پیکه مدافع سابق بارسلونا از این که نامزد سابقش پسرانش میلان و ساشا را برای تعطیلات کریسمس به دبی برده ابراز ناراحتی کرده است. در ادامه عکس های از شکیرا و فرزندانش را در پرشین وی مشاهده کنید.

شکیرا و فرزندانش

سفر شکیرا به همراه پسرانش به دُبی باعث شده تا جرارد پیکه فرصت کمتری برای ملاقات با میلان و ساشا داشته باشد و همین اختلاف ستاره پیشین بارسلونا و خواننده کلمبیایی را دوباره شعله‌ور کرد.

اگرچه ظاهراً پیش از این یک توافق خانوادگی بین شکیرا و پارتنر سابقش جرارد پیکه برای موضوع حضانت فرزندان‌شان «میلان» و «ساشا» وجود دارد، اما همه‌چیز نشان می‌دهد که مشکل جدیدی بین این زوج سابق قبل از سفر این خوانند کلمبیایی و فرزندانش در این باره به وجود آمده است.

با این وجود که یکم دسامبر گذشته توافق‌نامه‌ای در این باره در دادگاه بارسلونا امضا شد. این توافق‌نامه مقرر می‌دارد که با این انتقال پیکه می‌تواند به مدت ۱۰ روز در ماه هر زمان که بخواهد با فرزندانش ملاقات کند و از زمانی که کودکان‌شان در تعطیلات مدرسه هستند هم استفاده کند.

با این حال به نظر می‌رسد که پس از این که شکیرا فرزندانش را برای تعطیلات کریسمس به دُبی برده دوباره این زوج سابق باید در این باره گفت‌وگو کنند. عکسی هم اخیراً به اشتراک گذاشته شده که شکیرا در آن با فرزندانش حضور دارد و نوشته در این کریسمس در صحرا به دنبال آرامش است.

شکیرا و فرزندانششکیرا و فرزندانش در دبی

دلخوری جرارد پیکه برای سفر پسرانش به دُبی

سفر شکیرا و دو پسرش ۳۰ دسامبر به پایان می‌رسد، اما آیا پیکه این سفر را تأیید کرده است؟ به گزارش پادکست «ماماراتزی» که توسط دو روزنامه‌نگار به نام‌های «لورا فا» و «لورنا واسکس» اجرا می‌ شود، جرارد پیکه چندان خوشحال نیست که کمتر از یک هفته نمی‌تواند فرزندانش را ببیند، برای این که آن‌ها ۵ ژانویه آینده هم به میامی می‌روند تا کلاس‌های پس از تعطیلات زمستان‌شان را شروع کند.

یک منبع در این باره به روزنامه اسپانیایی «لاوانگواردیا» توضیح داد: «اگر بچه‌ها دوره را در پنجمین روز شروع کنند، پیکه زمانی را برای بودن با آن‌ها از دست می‌دهد، بنابراین یا زودتر به او تحویل داده می‌ شوند یا کلاس‌های فراتر از تقویم آمریکای‌شمالی را شروع خواهند کرد.»

«ماماراتزی» اطمینان می‌دهد که بازیکن سابق بارسلونا می‌تواند از شکیرا بخواهد که چند روز پس از آغاز سال تحصیلی به فرزندان‌شان اجازه دهد تا وارد مدرسه میامی شوند. به این ترتیب فرصتی هم برای گذراندن وقت با آن‌ها در روز «سه پادشاه» (ششم ژانویه؛ روزی که مسیحیان پدیدار شدن عیسی مسیح جشن می‌گیرند) داشته باشد.

شکیرا و فرزندانش در زندگی جدید پیکه

شکیرا سفر به دُبی را تدارک دید تا همگی را برای مرحله جدید از زندگی خودش در میامی آماده کند. او و پسرانش بعدازظهر پنج‌شنبه گذشته سوار هواپیمایی شدند که آن‌ها را از بارسلونا به خلیج فارس رساند. پس از بازگشت، میلان و ساشا روزهایی را برای گذراندن وقت‌شان با خانواده پدری خواهند داشت.

شکیرا و فرزندانششکیرا و پیکه

طبق گزارش «لاوانگواردیا» پیکه موافقت کرده است که شب سال نو و روز جشن سه پادشاه را با فرزندانش سپری کند. به دلیل تاریخ‌های پیچیده وکلای هردو طرف در حال مذاکره برای راه‌حل هستند.

راه‌حل دیگر هم این است که علاوه بر این که به بچه‌ها اجازه می‌دهد کمی دیرتر به میامی سفر کنند، سفر به دُبی هم کوتاه‌تر شود تا پسرها بتوانند کمی بیشتر وقت‌ شان را با پدرشان سپری کنند. علاوه بر این، هفته آینده شکیرا تولد مادرش «نیدیا ریپول» یکی از اصلی‌ترین حامیانش را هم جشن خواهد گرفت.

مارکا , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس