یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

همسر مهدی طارمی مانع انتقال او به لیگ عربستان شد!

تاریخ نشر :یکشنبه 09 جولای 2023 اشتراک:
مهدی طارمی تازه ترین ها از دنیای ورزش
گفته می شود که همسر مهدی طارمی ستار ایرانی پورتو مانعه انتقال وی به الهلال عربستان بوده و این بازیکن هنوز مشخص نشده که در چه تیمی حضور خواهد یافت و باید دید او چه تصمیمی برای آینده حرفه ای خود در نظر دارد.

لژیونر مطرح تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم الهلال عربستان پیشنهاد داشته و گفته می شود زنش مانعه از این انتقال پرسود برای این ستاره تیم ملی شده است. در ادامه عکس های از همسر مهدی طارمی را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر مهدی طارمی

روزنامه سعودی اسپورت عربستان مدعی شد که همسر طارمی مانع انتقال این بازیکن به الهلال شد. درخشش مهدی طارمی در پورتو باعث شد تا مورد توجه الهلال عربستان قرار گیرد.

الهلال حاضر بود که با قراردادی سه ساله و حقوق سالانه ۱۰ میلیون یورو مهدی طارمی را جذب کند، اما مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گرفت که به این پیشنهاد پاسخ منفی دهد.

مهدی طارمی درحالی به پیشنهاد الهلال پاسخ منفی داد که مهاجمان و بازیکنان بزرگ فوتبال جهان یکی پس از دیگری راهی لیگ متحول شده عربستان می‌روند.

روزنامه سعودی اسپورت عربستان انتقال طارمی به الهلال را منتفی دانست.

همسر مهدی طارمیمهدی طارمی

او درباره دلیل انتقال پیدا نکردن طارمی به الهلال این‌گونه نوشت: باشگاه الهلال پرونده انتقال طارمی را بست چرا که همسر مهدی طارمی بازیکن ایرانی به او فشار آورد تا پیشنهاد الهلال را رد کند و هم‌چنان به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

روزنامه اسپورت ۲۴ عربستان اعلام کرد که الهلال در نهایت برای تقویت خط حمله تیمش با لوکاکو به توافق نهایی دست پیدا کرد و این مهاجم بلژیکی به زودی راهی ریاض خواهد شد.

مشتری جدید ستاره تیم ملی

باشگاه آرسنال مشتری جدید ستاره تیم ملی ایران شد. چشم گیر مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در لیگ برتر پرتغال به همراه پورتو باعث شده باشگاه های بزرگ اروپا به دنبال جذب این ستاره باشند.

جایزه آقای گلی لیگ پرتغال باعث شده تا طارمی در رادار باشگاه های بزرگ قرار بگیرد. منچستر یونایتد و میلان باشگاه هایی هستند که برای جذب ستاره ایرانی اقدام کردند.

امروز رسانه های انگلیس با انتشار چندین خبر از ورود آرسنال و میکل آرتتا به پرونده جذب مهدی طارمی خبر دادند. تمام رسانه های انگلیس توپچی‌های لندن را رقیب اصلی منچستر یونایتد برای جذب طارمی معرفی کردند.

همسر مهدی طارمیدفتر کار همسر مهدی طارمی

طبق اعلام رسانه های انگلیس تحرکات آرسنال برای امضای قرارداد با آقای گل لیگ پرتغال باعث نگرانی منچستر یونایتد و دیگر مشتریان ستاره ایرانی شده است.

دفتر کار همسر مهدی طارمی

مدتها بود شادی گل خاص طارمی برای علاقه‌ مندان به فوتبال سوال‌ برانگیز شده بود. او در گفتگو با فردوسی‌ پور راز این شادی را برملا کرد و گفت این شادی اشاره به حرف اول کسی است که قرار است با او ازدواج کند.

حالا و با توجه به عکس هایی که از دفتر کاری طارمی بیرون آمده، قابل مشاهده است که برند دفتر کاری او حرف P و M کنار یکدیگر است. ردپای شادی گل او به دفتر کارش هم رسیده است.

ایسنا , فارس , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس