شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

کری خوانی آذری‌ جهرمی برای استقلالی ها این بار در سفر حج

تاریخ نشر :شنبه 08 جولای 2023 اشتراک:
آذری‌ جهرمی تازه ترین ها از دنیای ورزش
وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی در صحفه شخصی خود در کنار یک هوادار استقلالی پاسخ کری خوانی وی را داده است و تصویری از خود به همراه وی را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات که این روزها در سفر معنوی حج حضور دارد در مواجه با یک استقلالی برای این تیم پیام جالبی فرستاده است. در ادامه ماحرای کری خوانی آذری‌ جهرمی را در پرشین وی مشاهده کنید.

کری خوانی آذری‌ جهرمی

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات دولت حسن روحانی، یکی از فوتبالی‌ ترین وزرایی است که در ادوار مختلف مشغول به کار شده است. او روزهای نخست از این که علاقه رنگی‌ اش برملا شود هراس داشت، ولی در ادامه رفته‌ رفته هواداری‌ اش از پرسپولیس را نشان داد.

از همان زمان تا به الان، آذری‌جهرمی با استقلالی‌ ها کری‌خوانی‌های تندوتیزی داشته به طوری که بعضا از سوی مسئولان، مربیان، بازیکنان و هواداران استقلال مورد تندترین هجمه‌ ها قرار گرفته است. هرچند که خودش اعتقاد دارد کری از لذات فوتبال است.

آذری‌جهرمی با وجود آنکه سال‌هاست که از وزارت کنار رفته، ولی عادت کری‌ خواندن برای استقلالی‌ ها را ترک نکرده است. او همین روز گذشته تصویری از خودش در مراسم حج منتشر کرده که با یک استقلالی روبرو شده و پاسخش را داده است.

کری خوانی آذری‌ جهرمیکری خوانی آذری‌ جهرمی

ماجرای مدیرعاملی وزیر سابق

محمد جواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره خبر یک رسانه و در پاسخ به سوالات مکرر هواداران در خصوص مدیرعاملی او در پرسپولیس، در کانال تلگرام خود نوشت:

نکته اول: مذاکره و یا حتی پیشنهادی برای حضورم در فوتبال، مطرح نشده است.

نکته دوم: مدیریت در فوتبال یک امر تخصصی است. هم علم خاص خودش را نیاز دارد و هم تجربه. بنده از تجربه این کار مهم بهره‌ ای نبرده‌ام.

و آخر اینکه برای بنده همان عنوان هواداری پرسپولیس، افتخار بزرگی است.

شخصاً در سایت آن رسانه، خبر مذکور را نیافتم. یا حذف شده یا با نقل قول کذب از این نشریه، خبرسازی صورت گرفته است.

کری خوانی آذری‌ جهرمی برای استقلال

پرسپولیس با پیروزی مقابل استقلال در دربی به عنوان قهرمانی جام حذفی رسید. پرسپولیس و استقلال در دربی شماره ۱۰۱ به مصاف یکدیگر رفتند که قرمزپوشان با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

کری خوانی آذری‌ جهرمیاینستاگرام آذری‌ جهرمی

پس از قهرمانی قرمزها، محمدجواد آذری جهرمی که علاقه خود به پرسپولیس را قبلا هم نشان داده بود با انتشار یک استوری برای رقیب کری خواند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس