پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

مصاحبه جنجالی با جرارد پیکه از نامزدش کلارا چیا تا لیست مخاطبینش

تاریخ نشر :سه‌شنبه 14 فوریه 2023 اشتراک:
جرارد پیکه تازه ترین ها از دنیای ورزش
جرارد پیکه فوتبالیست مشهور اسپانیایی در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد که نامزدش کلارا چیا انتخاب لباس‌ های او را بر عهده دارد و هم چنین از شکیرا و کریستیانو رونالدو به عنوان مشهورترین شخص در لیست مخاطبینش نام برد.

ستاره سابق بارسلونا به تازگی برای اولین بار بعد از حواشی جنجالی زندگی شخصی اش در گفتگویی درباره زندگی اش و فعالیت های فوتبالی اش صحبت کرده است. در ادامه جزئیات مصاحبه با جرارد پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

مصاحبه با جرارد پیکه

رابطه کلارا چیا و جرارد پیکه بر هیچکس پوشیده نیست، اما تا به حال ندیده بودیم که بازیکن سابق بارسلونا زنی که شرور داستان شکیرا و پیکه به حساب می‌آید، را نامزد خود خطاب کند.

مدافع میانی سابق بارسلونا مدعی شد که علاقه‌ای به روند مد و فشن ندارد. پس از اینکه ایبای لیانوس، مجری اینترنتی مشهور اسپانیایی از پیکه پرسید که آیا مجلات مد را می‌خواند تا از مدهای جدید مطلع شود، پیکه خنده‌اش گرفت و گفت: «نه واقعا چنین کاری نمی‌ کنم. با نامزدم به فروشگاه می‌ روم و او برایم لباس انتخاب می‌ کند. من عروسک خیمه‌ شب‌ بازی او هستم.»

در این برنامه تلویزیونی در مورد اظهارات پیکه صحبت شد و تاتیانا آروس تایید کرد که کلارا چیا استایلیست پیکه است. اما هیچ وقت حرفی در مورد اینکه آیا شکیرا هم مسئول انتخاب لباس و سبک پیکه بوده یا نه، زده نشد.

مصاحبه با جرارد پیکهجرارد پیکه

مصاحبه با جرارد پیکه درباره زندگی اش

جان نلیس، تیک‌تاکر و اینفلوئنسر، از جرارد پیکه پرسید که مشهورترین فردی که در بین مخاطبینش دارد چه کسی بوده است و با شناخت پیکه و شغلش کاملاً منطقی است که مشهورترین افراد در لیست مخاطبینش از افراد فوتبالی یا ورزشکاران مشهور باشد.

اما پاسخ او تعجب‌آور بود. پیکه گفت: «شاید… باید بگویم شکیرا. او شریک زندگی من بود. من به اینستاگرام و تعداد دنبال‌ کنندگان فکر می‌ کنم و اگر کسی خارج از دنیای فوتبال را باید انتخاب کنم آن شخص شکیرا است.

در ادامه مصاحبه با جرارد پیکه او گفت اگر در مورد فوتبال است: کریستیانو. او بیشترین تعداد دنبال‌ کنندگان را در جهان دارد.» شما شماره کریستیانو رونالدو را دارید؟ «بله».

لقب زشت شکیرا به کلارا چیا

زمانی که شکیرا و پیکه زوج خوشبختی بودند، ستاره موسیقی با کلارا چیا آشنا شد، اما هرگز تصور نمی‌کرد که این دختر اسپانیایی تهدیدی برای رابطه آنها باشد. علاوه بر این، رفتار کلارا با این زوج بسیار خوب بود. اما شکیرا به او یک نام مستعار داد.

یک منبع آگاه گفت: «شکیرا آن زمان به کلارا توجهی نمی‌کرد و او را به عنوان تهدید رابطه خودش و پیکه نمی‌دید، زیرا کلارا زن جذابی نبود و فقط یک دختر بسیار معمولی بود.

مصاحبه با جرارد پیکهجرارد پیکه و شکیرا و کلارا

به گفته روبرتو آنتولین، روزنامه‌نگار اسپانیایی، مهربانی کلارا چیا به حدی بود که وقتی شکیرا فهمید که او عامل طلاق آنها بوده است، بسیار متاثر شد.

«همین موضوع او را بسیار آزار می‌دهد، زیرا از قبل او را می‌شناخت و او را «مگس مرده کوچولو» می‌نامید»، آنتولین این جملات را گفت و تاکید کرد که تمایل کلارا برای خوب بودن با همه آدم‌ها به حدی بود که شکیرا هم اوایل او را دوست داشت.

اگرچه ماه‌ها از جدایی رسمی شکیرا و پیکه می‌گذرد، اما همچنان حواشی روابط آنها تیتر داغ تمام خبرهاست، به‌ویژه در ابتدای امسال با آهنگی که شکیرا منتشر کرد و در آن اشاره‌های زیادی به نامزد سابق خود و دختری که باعث جدایی آنها شده، می‌کند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس