شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سلفی آسانسوری مهاجم پرسپولیس لئاندرو پریرا و همسرش

تاریخ نشر :دوشنبه 13 فوریه 2023 اشتراک:
لئاندرو پریرا و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
لئاندرو پریرا بازیکن برزیلی و جدید پرسپولیسی ها به همراه همسرش در شبکه های اجتماعی پرطرفدار شده اند و همسر این بازیکن با لباس خاص پرسپولیسی ها طرفداران زیادی در اینستاگرام به دست آورده است.

ستاره محبوب و خارجی پرسپولیسی ها که این روزها به همراه همسر خود مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در ادامه عکس های از لئاندرو پریرا و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

لئاندرو پریرا و همسرش

لئاندرو پریرا بازیکن برزیلی و جدید پرسپولیس مدت کمی است که وارد ایران شده تا جانشین لوکادیا در این تیم شود. پریرا قبل از حضورش در ایران و با انتشار تصاویری از او مورد توجه هواداران و کاربران فضای مجازی قرار گرفت و این توجه ها زمانی بیشتر شد که او با همسرش به تهران آمد.
حضور همسر او در تهران بیشتر از خود پریرا مورد توجه قرار گرفته و عکسهای او بازتاب زیادی داشته است.

همسر پریرا علاقه زیادی از عکس گرفتن در آسانسور هتل محل اقامتشان دارد و هربار عکسی از خودش در آن منتشر می کند. پیش از این لوکادیا مهاجم پرسپولیس علاقه زیادی به عکس گرفتن در آسانسور داشت و همیشه تصاویری از خودش در آسانسور منتشر می‌کرد و حالا به نظر می‌رسد همسر پریرا رقیب جدی مهاجم سابق پرسپولیس شده و جای او را گرفته است.

لئاندرو پریرا و همسرشسلفی لئاندرو پریرا و همسرش

مهاجم برزیلی پرسپولیسی ها

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار از احتمال حضور پریرا در ترکیب سرخ‌پوشان خبر داد.

وی در مورد آخرین وضعیت لئاندرو پریرا و اینکه آیا از لحاظ آمادگی جسمانی به سطحی رسیده که در بازی فردا در لیست حضور داشته باشد، عنوان کرد: او حدود دو ماه و نیم از مسابقات رسمی دور بود اما فیزیک خوبی دارد و بازیکنی نیست که با کیلوهای اضافی آمده باشد. بدن خوب و مناسبی دارد. از بازی فردا و شاید دیدارهای آینده پریرا آرام آرام به تیم اضافه کنیم.

لئاندرو پریرا و همسرش با لباس پرسپولیس

تیم پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید.

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی که به تازگی و در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوسته است مشکلی برای بازی مقابل صنعت نفت نداشت اما با نظر یحیی گل‌محمدی در لیست قرار نگرفت تا مشخص شود این بازیکن هنوز به فرم بازی در ترکیب سرخ‌ها نرسیده است.

لئاندرو پریرا و همسرشلباس پرسپولیس بر تن همسر لئاندرو پریرا

پریرا با اینکه هفته گذشته هنوز به جمع سرخ‌ پوشان اضافه نشده بود ولی از طریق موبایلش بازی پرسپولیس را تماشا کرده بود و پیگیر سرخ‌ ها بود.

اما همسر مهاجم جدید پرسپولیسی‌ ها که ظاهرا فعالیت زیادی در فضای مجازی نیز دارد به همراه پریرا به تماشای بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت نشسته و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به این دیدار واکنش نشان داد و نوشت: «تماشای بازی پرسپولیس همراه عشقم»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس