سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بغض شکیرا برای اولین بار بعد از جدایی از جرارد پیکه ترکید

تاریخ نشر :شنبه 24 سپتامبر 2022 اشتراک:
جرارد پیکه و شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
شکیرا خواننده کلمبیایی برای اولین بار در مصاحبه ای درباره زندگی مشترک 12 ساله اش با آقای فوتبالیست صحبت کرد و به گفتگو نشست.

خواننده مشهور کلمبیایی برای اولین بار درباره زندگی اش با فوتبالیست مشهور اسپانیایی صحبت کرده و بغضش در این باره شکسته شد. در ادامه جزییات جدایی شکیرا از پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

جدایی شکیرا از پیکه

چند ماه پیش جرارد پیکه و شکیرا پس از ۱۲ سال زندگی مشترک به دلیل آنچه خیانت پیکه به شکیرا عنوان شد، از یکدیگر جدا شدند.

شکیرا خواننده کلمبیایی برای اولین بار پس از این ماجرا در مصاحبه با Elle راجع به دلایل این جدایی و حوادث پس از آن صحبت کرد:
فقط می توانم بگویم همه چیزهایی را که داشتم را برای رابطه و خانواده ام گذاشتم. شغلم را فدا کردم و به اسپانیا آمدم تا از پیکه حمایت کنم که بتواند فوتبال بازی کند و افتخار کسب کند.

جدایی شکیرا از پیکهشکیرا و پیکه

من سعی کردم این وضعیت را جلوی فرزندانم پنهان کنم. سعی می کنم از آنها محافظت کنم، زیرا آنها اولویت من در زندگی هستند. با این حال، آنها در مدرسه چیزهایی از دوستان خود می شنوند یا در فضای مجازی با اخبار ناخوشایندی مواجه می شوند که آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

احساس می کنم همه این ها فقط یک کابوس است و من از خواب بیدار خواهم شد، اما نه، این واقعی است. جزئیات جدایی شکیرا از پیکه را در ادامه می خوانید.

زندان در انتظار خواننده مشهور

دادستانی در اسپانیا روز جمعه ۲۹ جولای اعلام کرد که اگر شکیرا خواننده سرشناس دنیای موسیقی در محاکمه پیش رو به جرم کلاهبرداری در مالیات محکوم شود، از دادگاه درخواست دارند که این ستاره پاپ کلمبیایی را به ۸ سال و دو ماه زندان محکوم کند.

شکیرا با نام کامل شکیرا ایزابل مبارک ری پل به پرداخت نکردن ۱۴٫۵ میلیون یورو (۱۵ میلیون دلار) مالیات بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ متهم است. این دادستان گفته است که آنها همینطور به دنبال جریمه ۲۴ میلیون یوروی (۲۴ میلیون دلاری) این خواننده هستند.

جدایی شکیرا از پیکهجرارد پیکه و نامزد سابقش

جدایی شکیرا از پیکه

نام جرارد پیکه و همسر سابق او شکیرا دوباره به صدر فهرست تیترهای پرمخاطب در رسانه‌‌های اسپانیایی برگشته است. دلیل این اتفاق هم شنیده شدن زمزمه احتمال توافق آنها برای آتش‌ بس و پایان دادن به اختلافات پس از جدایی اخیرشان از یکدیگر بوده است.

پیکه و همسر کلمبیایی‌ اش ماه گذشته به زندگی مشترک‌شان پایان دادند که درباره دلیل آن شایعات فراوانی منتشر شد. چندی پیش هم خبری دیگر منتشر شد مبنی بر اینکه این زوج معروف برای گرفتن حضانت دو فرزند مشترک‌شان وکیل استخدام کرده‌ اند و کارشان به دادگاه کشیده شده است.

تسنیم , طرفداری

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس