جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ولخرجی های سرسام آور زندگی مائورو ایکاردی و همسرش وندا نارا

تاریخ نشر :چهارشنبه 21 سپتامبر 2022 اشتراک:
مائورو ایکاردی و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
به تازگی افشاگری درباره هزینه زندگی سرسام آور مائورو ایکاردی و همسرش وندا نارا شده است و نشان می دهد این زوج ولخرجی های زیادی می کنند.

مدیر برنامه های ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن که همسر جنجالی وی نیز می باشد هزینه های سرسام آور او در شهرهای میلان و پاریس سوژه رسانه ها شده است. در ادامه جزئیات بیشتر زندگی مائورو ایکاردی و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

زندگی مائورو ایکاردی و همسرش

بر کسی پوشیده نیست که مائورو ایکاردی (Mauro Icardi)، بازیکن فوتبال آرژانتینی و وندا نارا (Wanda Nara)، مدل و مجری تلویزیونی که مدیر برنامه های همسرش است زندگی مجللی دارند و در شهرهای خارجی مثل میلان و پاریس زندگی کرده‌اند.

با این حال پس از انتقال ایکاردی از پاری سن ژرمن به گالاتاسرای ترکیه و با وجود کاهش درآمد بازیکن آرژانتینی، افشای هزینه های ماهانه این زوج در مطبوعات نشان می‌دهد که آنها همچنان به روند زندگی لاکچری خود ادامه می‌دهند.

 

زندگی مائورو ایکاردی و همسرش پیش از آنکه با قراردادی ۶۰ میلیونی به PSG منتقل شود در اینتر میلان نامی برای خود دست و پا کرد. با این حال نتوانست در پایتخت فرانسه چندان تاثیرگذار باشد و در نهایت به‌صورت قرضی به باشگاه گالاتاسرای ترکیه پیوست.

زندگی مائورو ایکاردی و همسرشزوج جنجالی فوتبال

ستاره آرژانتینی گالاتاسرای ترکیه

با وجود این اتفاق، یک خبرنگار آرژانتینی جزئیاتی درباره این زوج ازجمله هزینه‌های ماهیانه آنها منتشر کرد که قابل توجه است. آگوستو تارتوفولی در یک برنامه تلویزیونی گفت: «سبک زندگی آنها این‌طور بود که وندا در ماه تقریبا ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار یورو برای زندگی‌ اش خرج می‌کرد.

اطرافیان او می‌ گویند این پول خرج خانه آنها در میلان، مدرسه بین المللی که فرزندانشان در آن تحصیل می‌ کنند و موارد دیگر می‌ شد.»

وندا نارا پیش از ازدواج با ایکاردی با ماکسی لوپز، هم‌تیمی سابق مائورو در تیم سمپدوریا ازدواج کرده بود، اما این زوج پس از افشای رابطه او و ایکاردی از هم جدا شدند. نارا و ایکاردی در سال ۲۰۱۴، اندکی پس از طلاق نارا و لوپز با یکدیگر ازدواج کردند. آنها دو دختر به نام‌های فرانچسکا و ایزابلا دارند.

ماکسی لوپزوندا نارا و ماکسی لوپز

زندگی مائورو ایکاردی و همسرش در ترکیه

در جریان بازی بین تیم‌های سمپدوریا و اینترمیلان از بازی های سری آ سال ۲۰۱۴ لوپز به‌ طور مشخص از دست دادن با ایکاردی در ابتدای بازی خودداری کرد. اقدامی که باعث شد مطبوعات این بازی را «دربی وندا» نام‌گذاری کنند.

کاهش حقوق ایکاردی از ۱۰ به ۶ میلیون یورو

با این حال پس از انتقال بازیکن آرژانتینی از فرانسه به ترکیه بهتر است این زوج مراقب خرج و مخارج خود باشند، چون غیرممکن است که دستمزد ایکاردی در پاری سن ژرمن در ترکیه تکرار شود.

زندگی مائورو ایکاردی و همسرشمائورو ایکاردی

تارتوفولی گفت: «مائورو سالانه ۱۰ میلیون یورو درآمد داشت. در ترکیه نمی‌ توانستند این مبلغ را به او بپردازند درنتیجه قطری ها گفتند که بخشی از حقوق او را تقبل کرده و سالانه ۶ میلیون یورو به او پرداخت می‌ کنند. ترک ها به او گفتند فقط می‌ توانند ۷۵۰ هزارتای دیگر در سال به این مبلغ اضافه کنند، زیرا زندگی در ترکیه چندان پر خرج نیست.»

روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس