یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عاشقانه‌ های پائولو دیبالا و نامزدش در جشن تولد سردار آزمون

تاریخ نشر :چهارشنبه 03 ژانویه 2024 اشتراک:
سردار آزمون تازه ترین ها از دنیای ورزش
سردار آزمون لژیونر مطرح کشورمان که در رم ایتالیا حضور دارد تصویری عاشقانه از پائولو دیبالا و نامزدش در جشن تولدش را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده و این مهاجم سرشناس تیم ملی فوتبال به تازگی 30 ساله شده است.

ستاره ایرانی باشگاه رم ایتالیا ۳۰ سالگی اش را جشن گرفته و به همین بهانه تصویری از مهمانان مهمش را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده است. در ادامه عکس های از جشن تولد سردار آزمون را در پرشین وی مشاهده کنید.

جشن تولد سردار آزمون

سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه رم ایتالیا چند روز قبل تولد ۳۰ سالگی‌اش را جشن گرفت و به همین بهانه تولدی در پایتخت ایتالیا برگزار کرد.

در این مراسم پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم که رابطه نزدیکی با آزمون نیز همراه با نامزدش حضور داشت و مهاجم ایرانی این استوری را از حضور دیبالا منتشر کرد.

گفتنی است در حالی که طی چند روز گذشته یک خبر نگران کننده فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد و اعلام شد که ممکن است سردار آزمون در جام ملت‌ های آسیا حضور نداشته باشد، اما این موضوع ختم به خیر شد و ایران با مهاجم کلیدی خود این تورنمنت حساس و  مهم را استارت خواهد زد.

جشن تولد سردار آزموندیبالا در جشن تولد سردار آزمون

پایان نگرانی قلعه‌نویی و ملی‌پوش ایرانی

سایت معتبر گل یک خبر عجیب را روی خروجی خود منتشر کرد. جایی که این سایت مدعی شد سردار آزمون به دلیل بند موجود در قراردادش با باشگاه رم احتمالاً نتواند تیم ملی فوتبال ایران را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همراهی کند و غایب بزرگ تیم امیر قلعه‌نویی در این تورنمنت باشد.
ساعاتی بعد از این خبر فدراسیون فوتبال نیز به نوعی این شایعه را تایید کرد. جایی که در خبر اعلام لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا فدراسیون اعلام کرد که باشگاه رم فعلاً همکاری لازم را برای حضور سردار در اردوی تیم ملی در موعد مقرر انجام نداده و فدراسیون منتظر تصمیم باشگاه ایتالیایی خواهد ماند.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال پیرامون تایید مجوز رم برای حضور آزمون در تیم ملی آمده: «با توجه به مفاد قرارداد سردار آزمون با تیم رم و نحوه انتقال قرضی این بازیکن از بایرلورکوزن به باشگاه رم، بعد از هماهنگی و توضیحات قانع‌کننده این بازیکن و مدیر ورزشی باشگاه رم تیاگو میگل بایا پینتو، سرمربی تیم ملی پذیرفت آزمون در تاریخ دهم ژانویه (بیستم دی‌ماه) با هماهنگی انجام گرفته با باشگاه رم در دوحه به تیم ملی اضافه شود.»

جشن تولد سردار آزموندیبالا و سردار آزمون

پائولو دیبالا در جشن تولد سردار آزمون

روز گذشته زادروز سردار آزمون ستاره ایرانی تیم آاس رم ایتالیا بود و مهاجم تیم ملی ایران جشنی مختصر در پایتخت ایتالیا برپا کرد.

در این جشن پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی به همراه نامزدش هم حضور داشت و سردار ویدیویی جالب از لحظات عاشقانه این دو نفر ثبت کرد.

گفتنی است سردار آزمون در رم ارتباط نزدیک و صمیمانه ای با دیبالا دارد.

خبرانلاین , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس