شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پیام عاشقانه مهدی قایدی برای همسرش به بهانه سالگرد ازدواجش

تاریخ نشر :سه‌شنبه 02 ژانویه 2024 اشتراک:
مهدی قایدی و همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
مهدی قایدی باشوی کوچک استقلالی‌ ها سالگرد ازدواجش را جشن گرفته و تصویری عاشقانه در کنار همسرش ستاره در صحفه شخصی اش در امارات به بهانه مهم ترین روز زندگی اش منتشر کرده است.

ستاره ایرانی اتحاد کلبا امارات که این روزها در دوران اوج خود قرار گرفته است تصویری عاشقانه در کنار همسرش ستاره معصومی در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه تصویری از سالگرد ازدواج مهدی قایدی را در پرشین وی مشاهده کنید.

سالگرد ازدواج مهدی قایدی

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلبا امارات به مناسبت سالگرد ازدواجش تصویری همراه با همسر خود منتشر کرد.

ستاره ایرانی تیم اتحاد کلباء امارات به تازرگی نیز تصویری همراه با همسرش در یک کافه منتشر کرد. او روی این تصویر، با غزلی از مولانا به همسرش ابراز علاقه کرد.

قایدی این فصل عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته ولی نتوانسته توجه کادرفنی تیم ملی را برای حضور در جام ملت‌ ها جلب کند. البته او هنوز برای حضور در لیست نهایی فرصت دارد.

سالگرد ازدواج مهدی قایدیسالگرد ازدواج مهدی قایدی

پشت پرده دعوت از باشوی کوچک استقلالی‌ها

امیر قلعه‌نویی بر این باور است که مهدی قایدی در فاز دفاعی به تیم ملی کمک نمی‌کند و به جای این بازیکن بهتر است از بازیکنی استفاده شود که توامان با حضور در کارهای تهاجمی در کارهای دفاعی هم عصای دست تیم ملی شود.

دستیاران امیر قلعه‌نویی به سرمربی تیم ملی مشورت داده اند که حضور مهدی قایدی در ترکیب تیم ملی می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد. به این خاطر که او می‌تواند با تکیه بر تکنیک فردی و خاص خود در برخی از دقایق، گره بازی تیم ملی را در جام ملت‌ها را باز کند. قلعه‌نویی در نهایت با وجود این دلایل متقاعد شد که این بازیکن را به اردوی تیم ملی فرا بخواند.

سالگرد ازدواج مهدی قایدی و دعوتش به تیم ملی

مهدی قایدی تصویر جدیدی در صفحه اینستاگرام خود به بهانه سالگرد تشکیل زندگی مشترکش با همسرش ستاره معصومی را منتشر کرد.

سالگرد ازدواج مهدی قایدیاستایل مهدی قایدی

علی‌رغم رتبه نه‌چندان مطلوب اتحاد کلباء در جدول رده‌بندی ادنوک لیگ امارات، اما ستاره ایرانی این باشگاه اماراتی فصل خوبی را سپری کرده است. مهدی قایدی تاکنون موفق شده هفت مرتبه برای ببرها گلزنی کرده، یک پاس گل بدهد و سه‌بار نیز خطای پنالتی بگیرد.

حالا قایدی پس از آنکه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد و توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت نشد، فرصت حضور در جام ملت‌های آسیا را به دست آورده است.

البته که قلعه‌نویی باید از میان ۲۷ بازیکن دعوت شده، روی نام یک نفر خط قرمز بکشد و این وینگر بوشهری باید تا قبل از اعلام لیست نهایی تیم ملی، توانایی‌هایش را نشان داده و جزء فهرست اصلی قرار بگیرد.

خبر انلاین , خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس