چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جزئیات اعتصاب غذای دنی آلوس در زندان به خاطر جدایی همسرش

تاریخ نشر :شنبه 18 مارس 2023 اشتراک:
همسر دنی آلوس تازه ترین ها از دنیای ورزش
دنی آلوس پر افتخارترین فوتبالیست جهان در زندان به سر می برد و گفته می شود پس از شنیدن درخواست طلاق همسرش جوانا که به طور رسمی با حذف تصاویر در صحفه شخصی و انتشار نامه همراه بوده دست به اعتصاب غذا زده است.

گفته می شود جوانا سانز مدل مشهور بعد از زندانی شدن همسرش بعد از مدت ها در طی نامه ای که منتشر کرده و دست نویس است اعلام کرد که به راه خود در زندگی بودنه این فوتبالیست ادامه خواهد داد. در ادامه جزئیات جدایی همسر دنی آلوس را در پرشین وی مشاهده کنید.

جدایی همسر دنی آلوس

دنی آلوس، ستاره ۳۹ ساله فوتبال برزیل و بارسلونا، پس از دستگیری در تاریخ ۲۰ ژانویه به دلیل ادعای تجاوز به یک زن در کلوپ شبانه، در زندان به سر می‌برد. همسرش ژوآنا سانز به تازگی درخواست طلاق داده و بر اساس گزارشی از ایستگاه تلویزیونی اسپانیایی کواترو، آلوس در زندان دست به اعتصاب غذا زده است.

منابع موثق می‌گویند که از وقتی ژوآنا سانز ۲۹ ساله به آلوس گفته که می‌خواهد به ازدواجشان پایان بدهد، آلوس به شدت ناامید و عصبی شده و به هیچ عنوان میل به غذا خوردن ندارد.

لازم به ذکر است که در ادامه جدایی همسر دنی آلوس او در آخرین نامه خود خاطرنشان کرد که هرگاه این فوتبالیست به او نیاز داشت در کنارش خواهد بود، اگرچه اظهار داشت که خودش را بیشتر دوست دارد.

جدایی همسر دنی آلوسدنی آلوس و همسرش

جزئیات تجاوز جنسی ستاره فوتبال در کلوپ شبانه

آلوس در ابتدا تمام اتهامات را رد کرد اما بعد در دادگاه اعتراف کرد که با زن در کلوپ شبانه رابطه جنسی توافقی داشت. سانز بعد از شنیدن این حرف‌ ها عکس های مشترکش با آلوس را از صفحه شخصی خود پاک کرد. او که در سال ۲۰۱۷ با آلوس ازدواج کرده بود، هنوز در مورد این گزارش‌ ها اظهار نظر نکرده است.

آلوس پس از بازداشت از باشگاهش یونام پوماس اخراج شد. او با ۴۳ عنوان قهرمانی از جمله سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، دو کوپا آمریکا و یک مدال طلای المپیک، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او هفته گذشته اولین بازی را برای تیم فوتبال زندان انجام داد.

گفتنی است ژوانا سانز چند ماه پیش درخواست کرد که در این لحظات حساس او را بیشتر درک کنند و در مورد اینکه تصور دیگران از وضعیت زندگی او با واقعیت مطابقت ندارد هم صحبت کرده بود.

او پس از مرگ مادرش در اینستاگرام نوشت: «اگر من را در حال لبخند زدن یا رقصیدن دیدید من را تنبیه یا قضاوت نکنید، این کارها فقط یک قدم دیگر برایم است تا زخم‌هایم را به شیوه خودم درمان کنم، آنطور که مادرم دوست داشت».

جدایی همسر دنی آلوس و انتقادات برادر ستاره فوتبال

انتقادات تند برادر دنی آلوس از ژوانا سانز

نی آلوس، برادر دنی آلوس، در استوری اینستاگرام خود سخنانی از رونی کولوسو را منتشر کرده که برخی آن را حمله به ژوآنا سانز تعبیر کرده‌اند.

در این نقل قول آمده است: «به شما توصیه‌ای می‌کنم. این حتی برای من هم خوب است. هرگز از کسی انتظار درک، توجه و وفاداری نداشته باشید. باید هوشیار باشیم زیرا همان کسی که کار خوبی در حق شما انجام می‌دهد، فردا شما را به زمین می‌اندازد و بی‌رحمانه شما را له می‌کند.»

جدایی همسر دنی آلوسبرادر دنی آلوس

این پیام ساعاتی پس از آن منتشر شد که ژوآنا سانز از طریق رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که مرحله جدید زندگی خود را بدون دنی آلوس آغاز می‌کند.

سانز در اینستاگرامش نوشت: «هرگاه به او نیاز داشتم کنارم بود. همیشه در هر راهی من را حمایت کرد، همیشه من را به رشد تشویق می‌کرد، همیشه عشق می‌ورزید، توجه نشان می‌داد… پذیرفتن این که این آدم می‌تواند من را هزاران تکه کند خیلی برایم سخت است.»

این اولین بار نیست که برادر دنی آلوس پیام‌هایی علیه ژوآنا سانز منتشر می‌کند. نی آلوس قبلا در مورد اینکه سانز در یک مهمانی در دبی رقصیده بود هم چند سطر پر از طعنه نوشت و از او انتقاد کرد: «خانم‌ها و آقایان این ژوآنا سانز است، کسی که از مرگ مادرش بسیار رنج می‌کشد. او هنوز سوگوار است و اگر این درد برایش کافی نیست باید بدانید که همسرش به دلیل اتهام تجاوز زندانی است.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس