جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

خاطره بازی رایا همسر یورگن لوکادیا با شب های زیبای تهران

تاریخ نشر :دوشنبه 20 مارس 2023 اشتراک:
یورگن لوکادیا تازه ترین ها از دنیای ورزش
رایا همسر مهاجم هلندی سابق پرسپولیس یورگن لوکادیا که مدتی کم در تهران حضور داشت اما ظاهرا خاطرات زیادی در زمان حضورش دارد و به تازگی تصویری زیبا از خود با حجاب در شب های زیبای تهران را منتشر کرده است.

گفته می شود زن مهاجم هلندی سابق پرسپولیسی ها علاقه خاصی به ایران دارد و استوری با حجابی از خود در روزهای که در تهران حضور داشت در اینستاگرامش منتشر کرده است. در ادامه استوری رایا همسر یورگن لوکادیا را در پرشین وی مشاهده کنید.

رایا همسر یورگن لوکادیا

یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق پرسپولیس ابتدای فصل به این تیم پیوست و در مدت کمی که در ترکیب قرمزها به میدان رفت عملکرد درخشانی داشت. با این حال او پیش از دربی پایتخت به بهانه مشکلات خانوادگی قراردادش را فسخ کرد و از پرسپولیس جدا شد.

وی در زمان حضور در پرپسولیس همراه با خانواده‌اش راهی ایران شده بود. همسر سابق مهاجم هلندی که چندی پیش هم از او جدا شد به تازگی تصویری از روزهای حضورش در ایران منتشر کرده است.

رایا همسر یورگن لوکادیااستوری رایا همسر یورگن لوکادیا

جدایی زن مهاجم هلندی سابق پرسپولیس

همسر ستاره هلندی سابق پرسپولیس در پاسخ به یکی از دنبال‌کنندگان خود در فضای مجازی مدعی شد که از او جدا شده است.

او در شرایطی چنین موضوعی را فاش کرده که لوکادیا در زمان فسخ قراردادش با پرسپولیس مدعی شده بود همسرش بیمار است و می‌خواهد در کنار او باشد.

با این حال بحث جدایی این زوج پیش از این هم مطرح شده بود و شایعات زیادی در خصوص آن وجود داشت که با این استوری مشخص شد کاملا درست بوده و آن‌ ها جدا شده‌اند.

خاطره بازی رایا همسر یورگن لوکادیا با شب های زیبای تهرانخانواده مهاجم سابق پرسپولیس

رایا همسر یورگن لوکادیا در تهران

گفتنی است زن مهاجم هلندی سابق پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که دوست دارد دوباره به ایران سفر کند.

او که چندی پیش همراه با مهاجم هلندی راهی تهران شده بود دیروز در صفحه اینستاگرامش از دنبال‌کنندگان خود خواست تا از او سوال بپرسند که یکی از سوالات در خصوص سفر دوباره به ایران بود. همسر لوکادیا هم در پاسخ گفت که مشتاق است دوباره به ایران سفر کند و بیشتر در اینجا بگردد.

لازم به ذکر است که پرونده یورگن لوگادیا و باشگاه پرسپولیس در فدراسیون جهانی فوتبال مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس